A két gyógyszer együtt szedhető-e?

A feleségem (67.Éves) MEMORIL gyógyszert szed, de egyátalán nem használt, panaszai nem szüntek.. A fej zugása nem csökkent. Ajánlották, hogy szedjen BILOBIL FORTE-t Kérdésem az, hogy együtt a kettő gyógyszer szedhető-e? Tisztelettel:

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kalóczkai Andrea válasza neurológia témában

Kedves Kérdező!

A két szernek hasonló a hatása. A fejzúgás oka általában agyi kisereket érintő érelmeszesedés. Erre Nootropilos infúziós kúrát szoktak adni, ami kiváltja a gyógyszereket. Ennek útját kérdezze meg a háziorvosától. A panasz nagyon nehezen csökkenthető, de neurológiai vizsgálattal egyéb betegségek kiszűrhetők.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 27., 13:35; Megválaszolva: 2012. május 01., 21:02
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Tovabbi teendo
Tisztelt Doktor Ur! Koszonom valaszat, a a feltett kerdesemre. https: //www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/neurologia/165621 Azota kardiologian is...
Erős szúró, égő, bizsergő...
Jó napot kívánok! Február 3.-án éjjel nagyon erős fejfájásom lett, ezelőtt életemben nem volt semmiféle komolyabb betegségem, viszont ezen a...
Várható-e javulás...
Tisztelt doktornő/Úr, 74 éves férfi vagyok. Ez év január 01.-n felkelés után ahogy letettem a lábaimat a padlóra idegen közeget éreztem a talpam...
Agydaganat?
Tisztelt Foorvos Ur! Velemenyet kernem. 1.5 eve eros fejfajasom volt, ekkor koponya CT es MR felvetel keszult, es mind a 2 negativ eredmennyel...
Lelet értékelése
Tisztelt DoktorÚr.! A bőrfeszülés és zsiborgás érzése még midnig fennáll, a testem több pontján. Arc, hátközép, bal láb, fejbőr.Neurologia...