Milgamma használat

Gerincsérv műtétem volt 1995-ben, hasi "Y" aorta műtétem (2003) következtében sérültek a combhajlati idegek. Mindkét műtét után fájnak az idegeim a derekamban és a lábaimban.Ilyen jellegű idegfájdalmak esetén is alkalmazható a Milgamma?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza idegfájdalom témában

Kedves Kérdező!

A Milgamma egy vitaminkészítmény, ami ártani biztosan enm fog. Amennyiben az idegszálak megsérültek, akkor nem fognak megszűnni a panaszai, de ha más probléma okozza a tüneteit (vérellátási zavar, ideghüvely sérülés) , akkor van esély arra, hogy enyhüljenek a fájdalmai.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 13., 14:46; Megválaszolva: 2012. április 17., 22:31
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Erős szúró, égő, bizsergő...
Jó napot kívánok! Február 3.-án éjjel nagyon erős fejfájásom lett, ezelőtt életemben nem volt semmiféle komolyabb betegségem, viszont ezen a...
Várható-e javulás...
Tisztelt doktornő/Úr, 74 éves férfi vagyok. Ez év január 01.-n felkelés után ahogy letettem a lábaimat a padlóra idegen közeget éreztem a talpam...
Agydaganat?
Tisztelt Foorvos Ur! Velemenyet kernem. 1.5 eve eros fejfajasom volt, ekkor koponya CT es MR felvetel keszult, es mind a 2 negativ eredmennyel...
Lelet értékelése
Tisztelt DoktorÚr.! A bőrfeszülés és zsiborgás érzése még midnig fennáll, a testem több pontján. Arc, hátközép, bal láb, fejbőr.Neurologia...
Szédülés, imbolygás
Tisztelt Doktor Úr! A problémám kb egy hete jelentkezett, mikor éjszaka arra ébredtem, hogy megfordultam az ágyban és forgott a fejem pár...