Magnézium

Tisztelt cím! Nekem a legutóbbi laboreredményemben az Se magnézium meghatározás a következő értéket hozta ki, 0, 96 mmol/l (referencia érték 0, 77-1, 03) . Én elkezdtem szedni a magneB6 tablettát, mert állandó belső nyugtalanságom és feszültségem van főleg a menstrúációt megelőző időszakban. A kérdésem az lenne, hogy ilyen érték mellett szedhetem- e ezt a gyógyszert? Fog-e problémát okozni, mert azt vettem észre, hogy a bal lábam lefekvés után mindig zsibbad és égő érzete van (gerincem is sokat fáj, középtájt egy pontba)? Lehet-e a tabletta mellékhatása (különben szorongás és nyugtalanság ellen nagyon jó) vagy ha nem, akkor mitől lehet és szedhetem- e rá a milgammát, mert azt hallodtam, hogy az nagyon jó ilyen problémákra? Köszönettel.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza magnézium témában

Kedves Kérdező!

Ha a veséjével nincs semmmi baj, akkor nyugodtan szedheti tovább a MagneB6-t. Az említett tünetei biztosan nem a magnézium túladagolástól vannak. A lábzsibbadást és az égő érzést valószínűleg valamilyen idegrendszeri probléma okozza, ezen szerencsés esetben segít a Milgamma, mivel a benne található B1 és B12 vitamin regenerálja az idegrendszert. Ez egyébként a feszültségét és szorongását is oldani fogja. Ha a Milgammától sem javulna a lába, akkor el kellene látogatnia a reumatológiára!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. május 13., 08:53; Megválaszolva: 2011. május 15., 00:28
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
MRI lelet értelmezése.
Mk. csípőízület MR vizsgálata, natív: a femurfejek centrális helyzetűek. Necrosisra típusos eltérés egyik oldalon sem látható. A jobb...
MRI lelet értelmezése.
Gerinc MRI vizsgálata: a lumbalis lordosis íve kiegyenesedve. Az L.V. csigolya részben sacralisalt. Az ábrázolódó gerinc szakaszon jelentős...
Izomrángások
Tisztelt szakértő! Több hónapja érzem, de legutóbb mintha erősödne egy kicsit a gyakorisága annak, hogy időnként (napi 5-10 alkalom) valamely izmom...
Mi okozhat erős lábujj fájdalmat?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Néhány hónapja heves fájdalom jelentkezett a bal lábam négyes lábujján. A fájdalom eleinte ritkán jelentkezett, mostanra...
Csontritkulás
Anyukám vesedializisre jár, Clexane 4000NE vérhigitó injekciót kap. Nagyfoku csontritkulása van, ezért szeretném megkérdezni, kaphat-e D3 + K2 vitamin...