Lábprobléma

A talprészen duzzad a lába, és hetek óta tart mindez, plusz a térdkörnyéke is duzzadt, egyre, napról napra gyengébb, fájdalommal jár, minden nap... ((((((((((((((((((((((kérem Tiszetelettel szives válaszát...

Dr. Szamosi Szilvia válasza lábduzzanat témában

Tisztelt Kérdező!

Valószínáleg ízületi gyulladás van a háttérben, mely érinti a lábtőízületeket, illetve a térdet. Keressse fel háziorvosát, hogy végezzenek egy laborvizsgálatot, és a megfelelő gyulladáscsökkentő gyógyszert kiírják Önnek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 27., 10:44 ;Megválaszolva: 2011. március 28., 20:24
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Láb duzzanat
Üdvözletem. Nővéremnek ínhüvelygyulladása volt a kezénél és kapott Diclofenac-ratiopharm-ot. Két napja szedi és ma reggelre az egyik lába a...
Velőűrszegezés után fém...
Jó estét! 2021.05.12-én eltörött a jobb alsó lábszáramban mind a két csont egy baleset következtében. Ausztriban aznap este meg is műtötték...
Gerincsérv műtét után
Tisztelt Doktornő! 5 hónapja műtöttek porckorongsérvvel.Azóta is folyamatosan fáj a derekam mindennapos gyógytorna és rendszeres úszás mellett.A...
Kétirányú gerinc röntgen
Tisztelt Doktornő! Állandó derékfájás, és szakaszos émelygéssel mentem el a háziorvoshoz, aki vérképet és röntgent rendelt el. Szeretném...
Javaslat porcerősítő készítményre
Tisztelt Dr. Szilágyi Annamária! Az 57 éves bátyámnak az egyik térdében porckopása van. Az utóbbi hetekben egyre erősebb fájdalmai voltak, és...