Láb fájdalom

Tisztelt Doktornő/Úr! Már kb. 2 hete fáj a lábam, általában a bal, de van, hogy a jobb is fájdogál. Néha úgy érzem zsibbad. Főleg éjjel érzem ezt, olyan a fájdalom, mintha elfáradt volna valamitől. Sajnos a családban gyakoriak az érrendszeri betegségek. Édesanyámnak 3 x volt trombozisa. Voltam háziorvosnál, aki viszereket nem lát a lábamon (nincs is) és megnézte a keringésemet (kézzel) . Szerinte megfázásból maradhatott vissza "valami". 2x1 Algophirynt irt fel nekem. A véleménye érdekelne, hogy keressek-e fel más orvost, egyáltalán kihez menjek ilyen panasszal, vagy próbáljam az Algophirynt szedni egy hétig? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza lábfájdalom témában

Tisztelt Kérdező!

Ebben az életkorban a mozgásszervi ok a leggyakoribb. Sajátítson el gerinctornát és végezze minden nap. A mindkét lábat érintő panasz oka lehet a gerinc melletti izmok gyengesége, sok ülés. Mozogjon rendszeresen és a neurológiai vizsgálat csak ezek sikertelensége esetén indokolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 10., 14:50; Megválaszolva: 2011. február 14., 21:49
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Lábfej fájdalom
Tisztelt Doktornő / Doktor Úr! Édesanyám állandosult lábfej fájdalmával kapcsolatban szeretném kérni az Önök segítségét. Anyukám évek óta...
Keresztszalag (15)
Tisztelt válaszadó! Jómagam 44 éves vagyok. A hat saját gyermekem mellett a néhai húgom gyermekét is a férjemmel közösen neveltük fel, miután a...
Lábfájás
Jo napot! Olyan problemaval fordulok Önhöz hogy kb 14eves korom óta görcsöl a vádlim éjszaka, ill. Ha le fekszem, akkoriban es utana is voltam...
Talp, es labszarfajdalom
Tisztelt Dr Úr! 28 éves nő vagyok! Több éve fennáll ez a problema nálam, amit sokaig rafogtam az allo munkára! Azonban 2 eve már hohy ülő...
Gravis arthrosisos elváltozások...
Immunrendszerbeli problémáim- pajzsmirigy alulműködés, inzulinrezisztencia - miatt is aggályaim vannak azzal kapcsolatban, hogy a szakorvos...