Gerinc műtét után.

A férjemnek 4 hónapja volt egy gerinc sérv műtéte, felül azt hiszem az 5-6-os körül.Elölről a nyakánál vágták fel.Szépen javulóban van, nagyon lassan, de már apró munkákat elvégez, de csak otthon.Ha fél napig dolgozik valami keveset, akkor megfájdul a nyaka, válla, és ez kisugárzik mindkét karjába, időnként végig fut a lábába is.Estére ez a nyaki fájdalom annyira fokozódik hogy már csak vizszintesen fekve tudja elviselni.Reggelre rendbe jön.Különféle gyógyszerekkel próbálkoztak nála, a házi és reumatológus orvosunk. A műtét az amerikai uton történt, egy eléggé hires orvosnál, a kontrol vizsgálat alkalmával minden rendben találtak, a gyógyulás folyamata rendben van és ez így természetes folymat.Viszont az itthon kapott gyógyszerek, Aflamin, cefagil, diclofenac duó tabletták mind gyomor és allergiás jellegű problémát okoztak.Néhány szem bevétele után elkezdődik egy szúró gyomorfájás, majd eldugul az orra, volt olyan hogy az egész orr, arcüreg, homlok, szemek, mind gyulladás jeleit mutatták. Az orr problémára kapott mellékként orrsprayt de nagyon hosszú időnek kell eltelni, és a gyógyszer mármelyikét szedi abba kell hagyni, hogy valami javulás legyen.Ilyrnkor napokig csak főtt krumplit és banánt tud enni, esetleg ivó joghurtot.. Mikor ezeket a győgyszereket szedi, elmúlik a fájdalom, de helyette ami jön, mint előbb leírtam, még kellemetlenebb.Régebben volt egy gyomor nyálkahártya gyulladás, ezért az étkezésre nagyon kell vigyázni..Ilyen rossz szituációkban éjszaka alig tud pihenni, mert vagy a gyomor fájásra, vagy az eldugulásra ébred.Kérésem, hogy tudna e olyan fájdalom csillapitot ajánlani, ami segít e gerinc fájdalmon de a másik problémákat nem hozza elő.. Azért kérem a segítséget, mert elég hosszú időpontot kapott a reumás orvoshoz, a házi orvoshoz is nehéz bejutni. Most jelenleg abbahagyta az összes gyógyszer szedését és magne B6 és C vitamint szed kizárólag. Megköszönöm válaszát, remélem orvosolni tudja férjem gondját és valami mást tud ajánlani neki.Üdvözlettel és várom a válaszát........  aggódó, szerető, feleség....

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza fájdalomcsillapító témában

Tisztelt Kérdező!

A felsorolt gyógyszerek a nem szteroid gyulladáscsökkentők csoportjába tartoznak. Más a hatóanyaguk, tehát valószínűleg véletlen, hogy mindegyik mellett jelentkezett allergiás reakció. Így tehát meg lehetne próbálni még ugyanebbe a csoportba tartozó, de más hatóanyagú készítményt, pl. a Brexin nevű tablettát, Ez azért is előnyösebb, mert kevésbé szokott gyomorpanaszt okozni. Más hatástani csoportba tartozó erősebb fájdalomcsillapító gyógyszer a Contramal, erre rendkívül ritka az allergiás reakció. Ugyanakkor írta, hogy nehezen jut el a háziorvoshoz, de azt mindenképpen tudni illik, hogy ezek mindegyike vényköteles gyógyszer.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 02., 18:47; Megválaszolva: 2010. február 02., 18:47
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Zaldiar
Erős izületi fájdalmamra Zaldiárt szedhetek-e? Tartalmaz-e kábító fájdalom csillapítót? Régen gondom volt az alkohollal, szedhetem-e?
gyógyszerek......
Diagnózis: Az acetabulum törése – Végtaghossz különbsége- Coxarthrosis, k.m.n. –A medence többszörös törése – Az állkapocs törése – A...
Milyen fájdalom csillapitót szedjek.
Tisztelt szakértők. azt szeretném kérdezni hogy milyen fájdalom csillapítót javasolnak nekem, írom a promlémáim.volt egy súlyos autó balesetem a...
Az Isiász fájdalmai...
T. doktorúr! A nagymamám az Isiász nevű betegségben szenved. Az orvos azt mondta, pár hét és felépül. Szed rengeteg gyógyszert, de a fájdalmai...
Postlaminectomiás syndroma
Tisztelr Doktor Úr/Nő Kérdésem a következő lenne, adhat-e Neodolpasse infúziót házi orvos.Idegsebészeten jártam, állandó fájdalmaim vannak...