Fájdalomcsillapító

Tisztelt webdoktor!

A nagymamámnak nagyon fáj a jobb karja, háziorvosnál már kért fájdalomcsillapítót, de azt a választ kapta, hogy ő nem szedhet. Azt a választ kapta, hogy a sincumar (nem tudom, hogy jól írom-e) miatt nem szedhet. Vízhajtót, véralvadásgátlót és szívritmuszsabályzó tapaszt szed/használ.

Nincsenek erős fájdalmai, valószínű, hogy reumás, de eléggé fáj ahhoz, hogy ne tudjon éjszakánként eleludni.

A nagypapám egy hónapja hunyt el, nagyon nehezen viselte, sokat fájt a feje, de arra sem tudott semmit szedni. Most a karja miatt nem tud pihenni, aludni.

Nincsen valami megoldás erre? Lehetséges hogy semmilyen fájdalomcsillapítót nem szedhet?

 

Nagyon köszönöm

 

Anita

WEBBeteg szakértő válasza fájdalom témában

Kedves Anita! A nrem szteroid gyulladáscsökkentőknek többféle mellékhatása lehet, többek között gyomorfekélyt okozhatnak, illetve ebből vérzés származhat. Ez a Syncumarral együtt nagyobb rizikót jelent, de egyáltalán nem zárja ki az egyik a másikat. Mindenesetre óvatosan, és nem tartósan kell szedni, illetve érdemes a fájdalomcsillapítóval egy kis gyomorsavcsökkentőt is szedni.  Valamint ha erősebb fájdalmak vannak, akkor pedig más hatásmechanizmus fájdalomcsillapító is van, a Contramal.Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2009. július 28.

Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések

Fültájéki fájdalom
Kedves Dr. Zaránd Rajmund Egy-két éve kezdődött, a bal oldali fülem alatti probléma. Akkor elmentem fül-orr-gégészhez, nem talált semmilyen gyulladást. Azt...
Lehet gyanakodni leukémiára?
Kedves Doktornő! 1 hete már erős fáradtságot érzek magamon, amihez általános rossz közérzet társul, mintha beteg akarnék lenni. Testemben kisebb fájdalmakat...
Fizikai terhelésre hasi fájdalom
A probléma: Hónapok óta tartó hasi fájdalom. Mozgás hatására erős fájdalom jelentkezik az alhasban. Sebészeti vizsgálatok, ct, tumormarkerek, ultrahang,...
Komoly betegségre utalhat a problémám?
Tisztelt Doktor Úr! A panaszom körülbelül 1,5 hónapja kezdődött. A jobb kézfejemnél, pontosabban a hüvelykujj alatti résznél a tenyeremnél, erőltetésre...
Bal kar fájdalom
Kedves Doktornő, Doktor úr! Azzal kapcsolatban szeretném kérni a segítségüket, hogy nagyjából 3-4 hónapja érzem az alábbiakat: bal oldalon a hátamon...
Mri lelet (Dva gyanú)
Tisztelt Dr.Úr! A kérdésem az lenne, hogy 1 hónapja tapasztalok a látásomban problémákat, mintha nem olyan élesen látnék, mint régen. Szemész látott már több...