Kérdés

Tisztelt doktor úr/nő. 24 éves vagyok -férfi-. Mintegy 3 és fél, négy hónapja alakult ki a problémám. Fáj a bal oldali állkapocsízületem (inkább sajog mint fáj), a gond az, hogy abból kialakul egy féloldali fejfájás (halánték leginkább és egy kicsit a szemkörnyék). Természetét tekintve -nem tudom ezt hogy nevezik szaknyelven- nem az az "érzékeny fejfájás." Ez alatt azt értem -mert én régebben igen fejfájós voltam-, hogy ez a fájdalom nem érzékeny arra ha lehajolok, megrázom a fejem...stb, mert a "sima" fejfájásnál lehet érezni a fej beljesében olyankor. Remélem érthető, sajnos nem tudom okosabban leírni.

Voltam fogászaton -a fájdalom kezdetét megelőzően mintegy 2 héttel tömték az egyik bal felső rágófogam- megröntgenezték, nem fogprobléma. Most kezdtem el használni éjszakai harapásemelőt, hátha segít. Ja igen egy érdekesség: volt nagyjából 2-2, 5 hét amikor egyeltalán nem fájt, elmúltak a panaszok, de most visszatért újra.

 

Amikor lehet kerülöm a fájdalomcsillapító használatát, azonban ezen a fejfájáson(? ) -inkább arcfájdalom- tapasztalatom szerint csak a Flector Rapid segít -no meg a forró zuhany, de at nem lehet állandóan:)-. Azonban én félős vagyok és bár nem nagyon -szinte soha- fordult elő hogy 1 tasaknál többet megittam volna, azért ez a huzamos használat már kérdéseket vet fel bennem.

(a 3 hónap alatt 2 doboz flectort ittam meg ~ 40 tasak). Járhat ez veszéllyel?

Avagy érdemes lenne neurológiai szakrendelésre menni? Mert túlontúl egyértelműnek tűnik hogy az állkapocsízülettel van probléma.

 

Elnézést a hosszúra nyúlt levélért.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a állkapocsízület témában

Kedves Kérdező!

A fájdalom, amit leír származhat az álkapocsizület funkciózavarából. Ez  a probléma a szájsebészre tartozik. Emellett lehet arcidegzsába is a leírása alapján, ez pedig az ideggyógyászra tartozik. Keresse fel mindkét szakrendelést, hogy kizárják egyik vagy másik lehetőséget. A Flector alkalmazása inkább az álkapocsizületi zavar esetén hatásos, arcidegzsábának van már hatékonyabb szere. Ha gyomorpanaszt nem okoz, akkor a Flectortól más károsodás nem nagyon várható, de semmiképpen nem jó a fájdalomcsillapító rendszeres szedése a hozzászokás veszélye miatt.

 

Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
Kérdés: 2009. május 11., 21:03; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 11:37
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Gerinc pansszok fsjdalom
Jo estet nekem hatamal van gond vagxis gerincem lent azt hiszem forgo mondjak le par napja faj matrac csere volt azt hittem az gond nem gerincem mellet mar...
D vitamin mennyiség
Tisztelt Doktornő. Alpha D3 1 mikrogramm lágy kapszulát szedek naponta 1-et.Ezt a reumatológus irta fel évekkel ezelőtt. Azt szeretném kérdezni,hogy...
Nyaki röntgen lelet értelmezése
Tisztelt Doktornő! Nyaki fájdalommal és gyakran jelentkező migrénnel fordultam orvoshoz. Elküldtek röntgenre, ahol a következő leletet kaptam. Nyaki...
félelmetes
T. doktornő. Csontritkulásom beindult és a reumatológs doktornő akit nagyon becsülök, mondhatni szeretek, felírta az Optirize tablettát. Biológus...
Műtétre van szükségem?
Kedves Doktornő! Kérem értelmezze az alábbi CT leletet, hogy mit tartalmaz. A lumbalis lordosis íve és a corpusok magassága megtartott. A...