Az egészséges izületekért!

Tisztelt webdoktor! 45 éves vagyok és hetente háromszor négyszer járok futni. A Proenzi 3 étrend-kiegészítőt szedtem három hónapig rendszeresen.Kérdésem:mikor kell ismét szednem? Válaszát előre is köszönöm!   

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a glükózamin témában

Tisztelt Kérdező!

A porcépítésben szerepet játszó glukózamin tartalmú készítmények szedését kúraszerűen javasolják, a 3 hónap után 2 vagy 3 hónap szünetet lehet tartani, mert az addig szedett porcvédőnek a hatása kb. addig érvényesül.
 
Tiszteletel:

 Dr. Szamosi Szilvia

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. február 12., 22:28; Megválaszolva: 2011. szeptember 05., 10:17
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Sacroileitis - Mire számíthatok?
Kb. 3 hónapja fennálló jobboldali deréktáji diszkomfort érzetem van. Nem fájdalom, inkább kellemetlen érzés, ami mozgásra jelentkezik, nyugalomban...
Könyök-alkar fájdalom
Tisztelt Doktornő! Pár hete fáj a karom. Főként a belső könyökhajlatba szúró érzés és onnan az alkar és felkar. Mozdulatokra. Emelésre. Van...
Kéz fájdalom
Tisztelt Doktornő! Körübelül 3 hete kezdődött, hogy a bal alkarom fenti középső részén nyilaló-lüktető közepesen erős fájdalom van. Nem...
Boka sérülés
Szép napot! December 29.én leestem a lépcsőről, magam alá fordult a bokám. A balesetiben megröntgenezték, azt mondták, hogy felső bokaszalag...
Térdprobléma
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! 38 éves nő vagyok. December eleje óta térdfájdalmam van, illetve idegentest érzésem. Voltam emiatt rtg-en (semmit...