Gerincműtét után

Tisztelt Doktornő! Egy hónapja volt gerincműtétem, (scheuermann műtét) és az utóbbi napokban (amióta tudok normálisan zuhanyozni) vettem észre hogy a hátam közepén kb 50 cm hosszan nem érzek semmit. Mintha teljesen el lenne zsibbadva. Ha erősebben megcsípem, megszúrom a bőrt, abszolút nem érzek semmit, de ha ülök nekidőlve valaminek, azt sem érzem. Az lenne a kérdésem hogy ez normális dolog e, vagy érdemes e ezzel felkeresni a kezelő orvosomat? A választ előre is köszönöm szépen!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bálint Anita válasza Műtét témában

Tisztelt Uram!

Műtétek után sajnos gyakran előfordul, hogy a bőr érző beidegzése sérül, és az érzékelés kisebb-nagyobb területen kiesik, vagy megváltozik. Ez idővel megváltozik majd, és az érzékelés általában visszatér a műtét előtti állapotnak megfelelően. Azt sajnos, hogy kinél mikor következik be az érzékelés helyreállása, azt sajnos nagyon nehéz megmondani, egyénenként változó. Előfordulhat, hogy egy év elteltével következik csak be.

Legyen türelemmel, és a műtét eredményében bízzon, ez most sokkal fontosabb.

További kérdésekkel keressen bátran!

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 01., 15:55; Megválaszolva: 2020. április 11., 11:27
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Orthopédiai műtétek
Tisztelt Doktorúr! A kisfiam mozgássérült, így egy orvos azt javasolta, hogy Térd flexor tenotomia illetve Chopart desis műtéteket kellene...
Alkalmasság térdprotézis...
Tisztelt Doktornő! Tanácsát kérem: elvileg alávethetem-e magam térdprotézis beültetésre az alábbi egészségi problémáim (időskori...
Lehet-e?
Kedves Dr.Úr/Nő! Tvaly márciusban műtötték a jobb csípőmet és most márciusban a bal térdemet.Sajnos már előjegyeztek a bal csípő műtétre. 63...
Mi okozhat erős lábujj fájdalmat?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Néhány hónapja heves fájdalom jelentkezett a bal lábam négyes lábujján. A fájdalom eleinte ritkán jelentkezett, mostanra...
Csontritkulás
Anyukám vesedializisre jár, Clexane 4000NE vérhigitó injekciót kap. Nagyfoku csontritkulása van, ezért szeretném megkérdezni, kaphat-e D3 + K2 vitamin...