Térdizületi injekció

Tisztelt Főorvos Úr! Térdizületi problémáim miatt az ortopéd főorvos bizonyos injekciót javasolt, amit hetenként kell kapnom és 10 000 Ft-ba kerül darabja.. A nevét nem tudom mert nincs leírva, csak azt, hogy viscosupplementációs felvilágosítást követően kaptam.25 éve syncumaros beteg vagyok, tehát előtte 10 db. Fraxiparine injekciót adtam magamnak. A prothrombin eredményem 78 lett, INR 1, 25. Megkaptam az injekciót.Utána (kb. félóra) kicsit furcsán éreztem magam.Nehezebben tudtam gondolkodni, kicsit bizonytalan lett a járásom. Ma, 12 óra elteltével még mindig érzem ezeket a tüneteket, bár nem olyan intenzíven mint tegnap. Kérdezem, hogy a protokollnak megfelelően zajlik-e ez az egész eljárás, máshol is így csinálják-e? Ezek a tünetek normálisak-e, vagy csak az én egyéni érzékenységem okozza? Előre is köszönöm válaszát! Tisztelettel Imre U.I. Nálunk csak egy héten egyszer van ortopédiai rendelés azért nem tudom megkérdezni az orvosomtól! A térdem jobb! Picivel!

Dr. Bogdán Aurél válasza térdízületi injekció syncumáros betegnek témában

Syncumar-os betegeknek hasonló eljárással szoktuk mi is adni az injekciót. Először át kell állítani a beteget tablettáról injekciós vérhígítóra, mert ha a térdbe adott injekció során vérzés lép fel, akkor egyből lehet akár műtétesen is beavatkozni minimális veszéllyel, míg ez a syncumar esetében nagy kockázattal járna. A nehéz gondolkodás, bizonytalan járás nem szerepelt még mellékhatásként az eddigi praxisomban, de természetesen nem kizárt. Beszélje meg kezelőorvosával, hogy folytassák-e az injekciós kezelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 29., 06:51 ;Megválaszolva: 2016. január 31., 15:33
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Velőűrszegezés után fém...
Jó estét! 2021.05.12-én eltörött a jobb alsó lábszáramban mind a két csont egy baleset következtében. Ausztriban aznap este meg is műtötték...
Gerincsérv műtét után
Tisztelt Doktornő! 5 hónapja műtöttek porckorongsérvvel.Azóta is folyamatosan fáj a derekam mindennapos gyógytorna és rendszeres úszás mellett.A...
Kétirányú gerinc röntgen
Tisztelt Doktornő! Állandó derékfájás, és szakaszos émelygéssel mentem el a háziorvoshoz, aki vérképet és röntgent rendelt el. Szeretném...
Javaslat porcerősítő készítményre
Tisztelt Dr. Szilágyi Annamária! Az 57 éves bátyámnak az egyik térdében porckopása van. Az utóbbi hetekben egyre erősebb fájdalmai voltak, és...
Mi lehet a lábujjfájdalom oka?
Kedves Doktornő! Érdekelne a véleménye, javaslata a következőkben. Pár hónapja felfigyeltem egy újfajta kellemetlenségre az bal lábam...