A térdizület megkímélése

Tisztelt Doktor úr/nő! A munkahelyemen nagyon sokat kell felállni-leguggolni, térdepelni és mivel 42 éves vagyok, félek, hogy fájni fog előbb-utóbb a térdem. Van amikor egy kis szúró érzést már most érzek. Szeretném kérdezni, hogy porcerősítő készítményen kívül esetleg térdszorító alkalmazását tudja-e javasolni? Egy hónapban csak 10 napot dolgozom, de akkor 8 órát egyfolytában. 8 órán keresztül lehet a térdemen a térdszorító? Egyébként nem fognak ellustulni a térdizmaim, mert minden nap rendszeresen biciklizek kilométereket. Ha a térdszorítót nem javasolja, akkor mit tud ajánlani, amivel védhetném a térdeimet? Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bogdán Aurél válasza a térdprobléma témában

Mindenképpen használjon porcerősítőt. Amikor tud akkor ússzon, vagy kerékpározzon sokat. Gumi térdrögzítőt vagy fáslit használhat nyugodtan a munka idő alatt. Ha panaszai jelentkeznek és tartóssá válnak, akkor keressen fel egy ortopédiai szakrendelést,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 01., 08:36; Megválaszolva: 2014. május 05., 22:06
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Sacroileitis - Mire számíthatok?
Kb. 3 hónapja fennálló jobboldali deréktáji diszkomfort érzetem van. Nem fájdalom, inkább kellemetlen érzés, ami mozgásra jelentkezik, nyugalomban...
Könyök-alkar fájdalom
Tisztelt Doktornő! Pár hete fáj a karom. Főként a belső könyökhajlatba szúró érzés és onnan az alkar és felkar. Mozdulatokra. Emelésre. Van...
Kéz fájdalom
Tisztelt Doktornő! Körübelül 3 hete kezdődött, hogy a bal alkarom fenti középső részén nyilaló-lüktető közepesen erős fájdalom van. Nem...
Boka sérülés
Szép napot! December 29.én leestem a lépcsőről, magam alá fordult a bokám. A balesetiben megröntgenezték, azt mondták, hogy felső bokaszalag...
Térdprobléma
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! 38 éves nő vagyok. December eleje óta térdfájdalmam van, illetve idegentest érzésem. Voltam emiatt rtg-en (semmit...