Klimax

T. Doktor Úr/Nő! Erős klímaxos tünetek után, 12 évig szedtem hormonpótlót. 2 éve kivették a méhem, azóta nem szedek hormonpótlót, viszont a tüneteim visszatértek. Most 66 éves vagyok. Mit tanácsolna Nekem, mert életminőségem igen rossz. Köszönettel, Breuer Lídia

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza menopausa témában

Kedves Lídia!

Mindenképpen javaslom, hogy térjen vissza a hormonpótló kezeléshez, mivel a tünetek attól, mert kiveszik a méhét természetesen nem tűnnek. el. Mivel a méhe már nincs, ezért elég csak ösztrogén kezelés. Én a tapaszt javaslom.Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt.
Kérdés: 2009. június 29., 22:21; Megválaszolva: 2009. június 29., 22:21
Kérdések és válaszok: Menopauza
Rosszullétek a pre-menopauza alatt
Tisztelt Doktornő! Másfél éve vissza-visszatérő rosszullétekkel küzdök. Vérnyomás, cukorszint ingadozás már mindennapossá vált. Ez sajnos...
Szükség van-e küretre?
Kedves Doktornő! Tavaly májusban vérzészavar miatt küretet végeztek rajtam, ami hyperplasiát igazolt.A szövettani eredmény sem mutatott...
Hormon szedése
Tisztelt Nőgyógyász! 45 éves nő vagyok. Sajnos 42 évesen elmaradt a menzeszem. Azóta küzdök a menopauza kellemetlenségeivel, hőhullámok...
Bordataji fajdalom
Kedves Doktorno! Panaszaim 5 hete, egy hosszantarto, szarazkohogessel jaro betegseg kapcsan kezdodtek. Mar 2 hete kohogtem nagyon erosen, es epp mikor a...
libidó és menopauza
Kedves Doktornő! 48 éves vagyok, 6 hónapja egyáltalán nincs menstruációm. Voltam klimax-rendelésen, a vérképem jó, különösebb panaszaim...