Fáj a mellem

Üdvözlöm! 2 hete szedek fogamzásgátlót (Lindynette 20) és amióta szedem fájnak a melleim. Menstruáció elött mindig fájnak pár napig, de el is múlik. Most valahogy nem akar elmúlni. Normális ez? Válaszát előre is köszönöm! Kitty

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza a emlő feszülés témában

Tisztelt Kérdező! A leírt mellfájdalom hormonális fogamzásgátló szedésénél nem ritka hatás. Amennyiben három ciklus elszedése után is jelentkezik érdemes más készítményre váltani. Aggodalomra semmi ok.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 29., 18:37; Megválaszolva: 2010. július 30., 15:20
Kérdések és válaszok: Mellrák, emlőbetegségek
Emlő ciszta
Üdvözlöm! Olyan problémám lenne, hogy 6 napja vagyok túl egy jobb emlői ciszta leszívásán ami 2.3 mm volt. Az eltávolítás után az az oldali...
Emlőbiopszia2
Kedves Doktor Nő! A múlt hėten mår irtam Önnek,a 19 ėves lånyom mellėben csomò,tėmåban.Köszönöm a segìtő vålaszt.Azota a biopszia helyėn a...
Emlő UH vizsgálat
Tisztelt Doktornő! Emlő UH vizsgálat kapcsán szeretném kérni a segítségét. 2020.10.01-én voltam mammográfiai vizsgálaton, melynek eredménye, a...
Emlő fájdalom
Tisztelt Doktor Nő! 19éves lányom 2héttel ezelőtt a mellében egy kisebb fájdalmatlan csomót tapintott.Kicsit vártunk (2hét), hogy nem e a közelgő...
Mell ultrahang kóros eltérésre utal
Kedves Doktornő! A bal oldali mellemben csomót tálaltam, ultrahangon voltam, ahol kiderült, nem is a bal mellemmel van gond. A következő leletet...