Dr. Farkas Ágnesnek

Jó napot! Köszönöm szépen az előző válaszát. Utólag szeretném megemlíteni, hogy a fájdalom/érzékenység, a menstruáció végével elmúlik, és csak a gyógyszer szedésének 2. hetében kezd el fájni a mellem.Ez jelent valamit? Azért figyelem magam, ha továbbra is ilyen marad, akkor felkeresem a nőgyógyászom. Köszönöm szépen doktor nő a válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza emlőfájdalom témában

Kedves Hölgyem!

Nincs különösebb jelentősége, sokszor változik ciklusosan egy emlőpanasz.

Remélem hamarosan elmúlik a fájdalom.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 28., 13:07; Megválaszolva: 2009. június 28., 13:07
Kérdések és válaszok: Mellrák, emlőbetegségek
CT eredményem ismét
Tisztelt Doktornő! 52 éves nő vagyok jelenleg kemoterápiás kezelés alatt állok agressziv melldaganattal neoadjuváns kéz elés folyik....ismét az Ön...
Lyuk nélküli mellbimbó?
Kedves Doktor Úr! Igazából nem magamnak kérdezek, hanem egy ismerősömnek. Második gyermeke születésénél (és az elsőnél is) sem tudott...
Emlő ciszta
Üdvözlöm! Olyan problémám lenne, hogy 6 napja vagyok túl egy jobb emlői ciszta leszívásán ami 2.3 mm volt. Az eltávolítás után az az oldali...
Emlőbiopszia2
Kedves Doktor Nő! A múlt hėten mår irtam Önnek,a 19 ėves lånyom mellėben csomò,tėmåban.Köszönöm a segìtő vålaszt.Azota a biopszia helyėn a...