váladékozás

Szeretném tudni mi okozza a bal mellem sötétzőld, szinte fekete váladékozását?

Dr. Pétervári László válasza emlőváladékozás témában

Mindenképpen javasolt az emlő szakvizsgálata.

Az alkalmazott antidepresszáns gyógyszer is okozhatja a váladékozást.

Emlő szakrendelésen kellő kivizsgálás után megállapítják az okot.Keressen fel szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 19., 11:19; Megválaszolva: 2012. november 20., 21:01
Kérdések és válaszok: Mellrák, emlőbetegségek
Váladékozo emlö
Üdvözlöm pénteken vetem észre hogy mind ketö emlöm váladékozik jobb oldali sárgás bal zöld szinü voltam házi orvosnál aki nögyogyászhoz...
Mellváladékozás
Tisztelt Doktornő! Lassan egy évre elnyúló problémám, hogy mindkét mellem váladékozik. Először áttetsző folyadék jött belőle, majd fehér...
Mell valadekozasa
Tisztelt doktornő! Azzal a kerdessel fordulok önhöz hogy a mai nap folyaman viszketett a mellem es ahogy megnyomtam szurke valadekszeru jott belole igaz...
mellváladék
Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! A jobb mellemből néha a bimbó/néha az alatta lévő terület megnyomásakor tejszerű, vizes váladék örül. Kb. 3-4...
Mitől jön a váladék a mellemből?
Tisztelt Doktor úr /Doktor nő! a jobb mellem elkezdett fájni és láttam hogy valami zöld váladék folyik belőle. amikor tapintom a bimbó...