Zometa infútió mellékhatása

Tisztelt Doktor úr/ asszony Évek óta rendszeresen kapom 3 havonta a Zometa infúziót. Az első alkalommal szinte rögtön éreztem a felsorolt mellékhatásokat, kb. két napig. Ennek már legalább 2-3 éve. Azóta nem volt semmi problémám. Most május elején kaptam ismét, és a beadást követő 3. naptól olyan vagyok, mint az őszi légy. Átaludnám az életemet is. Létezhet, hogy ez is a Zometa mellékhatása? Először ilyenek voltak a tünetek. Válaszát köszönve. tisztelettel Vedres Éva

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Nagykálnai Tamás válasza mellrák témában

Fogalmam sincs, hogy miért kapja a 3 havonkénti Zometa infúziókat (azaz nem ismerem az alapbetegségét) , így nehéz a válasz.

Egyébként az "akut fázis reakció" (az infúziót követő tünetek) ritkán, de előfordulhat a sokadik infúzió után is - leginkább akkor, ha valamiféle egyéb betegség is bujkál magában. De azt írja, hogy a beadás utáni harmadik naptól kezeltkezett az "őszi légy" gyengeség. Akkor viszont ez nem a Zometával függ össze.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. május 10., 23:11; Megválaszolva: 2012. május 29., 21:17
Kérdések és válaszok: Mellrák, emlőbetegségek
Lyuk nélküli mellbimbó?
Kedves Doktor Úr! Igazából nem magamnak kérdezek, hanem egy ismerősömnek. Második gyermeke születésénél (és az elsőnél is) sem tudott...
Emlő ciszta
Üdvözlöm! Olyan problémám lenne, hogy 6 napja vagyok túl egy jobb emlői ciszta leszívásán ami 2.3 mm volt. Az eltávolítás után az az oldali...
Emlőbiopszia2
Kedves Doktor Nő! A múlt hėten mår irtam Önnek,a 19 ėves lånyom mellėben csomò,tėmåban.Köszönöm a segìtő vålaszt.Azota a biopszia helyėn a...
Emlő UH vizsgálat
Tisztelt Doktornő! Emlő UH vizsgálat kapcsán szeretném kérni a segítségét. 2020.10.01-én voltam mammográfiai vizsgálaton, melynek eredménye, a...