• Érdeklődés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődni szeretnék, a férjem magas vérnyomásban szenved, reggel Lavestra H 125 mg. , este: egy sima Levastrát 50 mg és 1 db Tenox 5 mg. tablettát szed. A Lavestra H. -ra , kb. 2 hete tért át, amely levitte ugyan a vérnyomását, de a pulzus száma is 50 körülire csökkent. Érdeklődöm, hogy ez igy rendben van-e? lehet-e ezeket a gyógyszereket együtt szedni. Érdeklődöm, hogy vizhajtót kell-e még szednie, e gyógyszerek mellett.

        Dr. Bene Orsolya válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves kérdező! Sem a LAvestra, sem a Tenox nem pulzuscsökkentő szer, az 50-es pulzust nem igazán magyarázzák. Önmagában az 50/perces pulzus nem rossz, ha panasz, szédülés is társul hozzá, kontroll javasolt. A Lavestra H tartalmaz vízhajtót, de lehetőség szerint a kezelőorvos döntsön arról van-e szükség egyéb vízhajtó készítményre, ő ismeri pontosabban a leleteket (ha csak magas vérnyomás miatt szedi a gyógyszereket, nincs szívbetegsége, és így rendben van a vérnyomása, akkor valószínűleg e mellé már nem kell).

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk

        Dr. Bene Orsolya
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. szeptember 09., 19:07; Megválaszolva: 2011. szeptember 11., 21:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Panaszaim kb három hete kezdődtek. Lefekvéskor állandó szívdobogásérzet jött elő, többször éreztem szabálytalan szívverést. Ezzel korábban is volt már gondom, pajzsmirigy alulműködés miatt (autoimmun thyreoiditis)....
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Férjemnek, aki 43 éves, valószínűleg már hosszabb ideje enyhén magas, de ingadozó vérnyomàsa van. Mostanàban naponta többször méri: 130/80 és 150/90 között változik. Leginkább a 130-140 - es tartományban...
        Tisztelt Doktornő! 35 éves sportos férfi vagyok, egy elég stresszes időszakon vagyok túl vagyis azt hittem. Pár éve aorta billentyű meszesedést diagnosztizáltak nálam,de kis mértékű, gyógyszert nem kell szednem. Mivel évente járok...
        Jó napot kívánok! Tihanyi Ilona vagyok, a kérdésem a magas vérnyomásra szedett gyógyszerrel függ össze. Kb. 10-15 éve szedem az Amlodipin Sandoz 5 mg. tablettát napi 1/2 szemet. Rendszeres mérés esetén van, hogy napi 2x 1/2 szemet szedek be....
        Tisztelt Doktornő! 38 éves vagyok. Összetett problémával keresem önt. Elég sok trauma ért mostanában, munkahelyi stressz, kimerültség amúgy is stersszes típus vagyok, magas a vérnyomásom, a legmagasabb 164/85 volt 97-es pulzussal de átlagban...
        Tisztelt Doktor úr, Bizonytalan mellkasi panaszaim miatt kerestem fel a belgyógyászatot, ezek szúrások bedobbanások, kellemetlen mellkasi nyomásérzések voltak. Magasvérnyomásom van kb. 10 éve, négy éve enyhe mitralis prolapsust állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! A fél évvel ezelőtti kérdésemhez képest a következőt állapították meg. A Coverex As 5 mg-mal beállt a vérnyomásom kb 125/80-ra és pulzus 70 körül A Betagent 3 hete elhagytam, ezóta kétszer volt olyan rosszullétem amik...
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés