• Magas vérnyomás,szövődmények!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nö/Úr! Édesapám állapotával kapcsolatban érdekelne a véleménye,73éves és koránál fogva gyakran van problémálya magas vérnyomással,,rendszeres mérések alapján ,a szisztolés érték 150és 210 között a diasztolés érték 50 és 70 között változik,az utobbi idöbn a magas vérnyomás mellett gyakran jelentkezik nála fullladás,légszomj,kimerültség,a kérdésem az lenne állhat e a magas vérnyomás a panaszok hátterében,vagy egyéb ( a testsulya 120 kg körüli)magas koleszterin ,vércukorszint betegség,mivel ez utobi értékeket nem igazán ellenöriztük nála,feltételezem ha ezzekkel is gond lenne arra a háziorvos már figyelmeztette volna a vérnyomásmérések kontrolljai alkalmával!elöre is köszönöm válaszát!

        Dr. Boros Miklós válasza a magas vérnyomás témában

        Tisztelt Kérdező! A jelentős túlsúly és a magas vérnyomás hosszútávon tönkre teszi az érrendszert. Ennek következménye egy általános érelmeszesedés, ami az összes szervet érinti. Mindenképpen szorítsák meg az egyszerű szénhidrátot és reformálják meg az étkezést. Ezzel tudják lassítani a folyamatot. A fáradékonyság és fulladás arra utal, hogy a szív teljesítő képessége már csökken. Legyen egy belgyógyászati állapotfelmérés és vegye édesapja komolyan a figyelmeztető jeleket.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. február 03., 15:49; Megválaszolva: 2011. február 07., 09:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Férjemnek, aki 43 éves, valószínűleg már hosszabb ideje enyhén magas, de ingadozó vérnyomàsa van. Mostanàban naponta többször méri: 130/80 és 150/90 között változik. Leginkább a 130-140 - es tartományban...
        Tisztelt Doktornő! 35 éves sportos férfi vagyok, egy elég stresszes időszakon vagyok túl vagyis azt hittem. Pár éve aorta billentyű meszesedést diagnosztizáltak nálam,de kis mértékű, gyógyszert nem kell szednem. Mivel évente járok...
        Jó napot kívánok! Tihanyi Ilona vagyok, a kérdésem a magas vérnyomásra szedett gyógyszerrel függ össze. Kb. 10-15 éve szedem az Amlodipin Sandoz 5 mg. tablettát napi 1/2 szemet. Rendszeres mérés esetén van, hogy napi 2x 1/2 szemet szedek be....
        Tisztelt Doktornő! 38 éves vagyok. Összetett problémával keresem önt. Elég sok trauma ért mostanában, munkahelyi stressz, kimerültség amúgy is stersszes típus vagyok, magas a vérnyomásom, a legmagasabb 164/85 volt 97-es pulzussal de átlagban...
        Tisztelt Doktor úr, Bizonytalan mellkasi panaszaim miatt kerestem fel a belgyógyászatot, ezek szúrások bedobbanások, kellemetlen mellkasi nyomásérzések voltak. Magasvérnyomásom van kb. 10 éve, négy éve enyhe mitralis prolapsust állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! A fél évvel ezelőtti kérdésemhez képest a következőt állapították meg. A Coverex As 5 mg-mal beállt a vérnyomásom kb 125/80-ra és pulzus 70 körül A Betagent 3 hete elhagytam, ezóta kétszer volt olyan rosszullétem amik...
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...
        Üdvöletem aki válaszol!Tolosa-Hunt sy.m van immár 3x jött elő.Szteroidot medrol kaptam 5 napig napi1000mgot.Hétfőn hazaengedtek napi 100mg medrol kell szednem de azota rosszul vagyok.egyszer elájulok mert leesik a vérnyomásom estefelé meg felugrik...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés