Orrvérzés

Tisztelt Doktronő / Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy rendszeressen szedek vérnyomáscsökkentőt, mert I. fokú AV blokk miatti magasvérnyomást állapítottak meg. Amióta szedem a gyógyszert panaszíim megszüntek. Tegnapelőtt este nem vettem be, és hajnalban arra keltem fel, hogy fáj a fejem illetve eleredt az orrom vére. Bevttem a gyógyszert és 1-1 és fél óra múlva kezdtem jobban lenni. Lehetett-e a gyógyszer kihayása az orrvérzés oka?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza magas vérnyomás témában

Kedves Kérdező!

Pontosan megmondani nem tudom. Amennyiben vérnyomás-kiugráshoz társult az orrvérzés, akkor okozhatta közvetve az, hogy nem vette be a vérnyomás-csökkentőt, de orrvérzést okozhat akár az orrnyálkahártya szárazsága is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 25., 10:10; Megválaszolva: 2011. január 26., 10:18
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Alacsony Spo2 szint
Tisztelt Dr. Nő! 25 éves férfi vagyok! Kb 10 éve van magas vérnyomásom sajnos. (nem dohányzom nem vagyok túlsúlyos és kávét, alkoholt nem...
Pulmonális hypertonia
Tisztelt Doktornő! 25 éves vagyok! 175 cm és 82 kg a Bmi-m 26,78! Az elmúlt egy évben 17 kg-tól szabadultam meg! Rendszeresen mozgok (napi séta a...
Hogyan tudok leszokni
Tisztelt Dr Nő! Ne haragudjon, hogy Önnek írok tudom nem ez a szakterülete. 3 éve születése után 4 naposan meghalt a kisfiúnk. Ezután elég durva...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Pár napja magas vérnyomást diagnosztizáltak nálam. Időnként kiugrik 190re,máskor órákig 110. Tensiomin 25 mg írtak fel...
magas vérnyomás
Kedves Doktornő! 2015-től szedem a Coverex -AS gyógyszert. Eleinte 5 mg-ot szedtem reggelente. Ezt az adagot a házi orvos javaslatára kb 2019 nyarától...