• 3 kérdésem volt: HARMADIK ez volt.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        # * o Előző kérdésemhez kiegészítés - Orvos válaszol Súgó Kedves Doktornő!Sajnos kevés a hely, így csak tőmondatokban írhatok!Kb 3. hete van ilyen vérnyomásproblémám, én mértem itthon. Igen szedek rá:eredetileg Betaloc 1/2+10 mg Ednyt reggel+este.Most már csak úgy megy le,ha 3x 15-20 mg Ednyt+3x1/2 Be- taloc+2-3 Xanax 0,5.Mitől kevés a pulzus? Már 3 éve kérem az orvosomat, cseréljük le,nem jó,de semmi nem történik!Az igaz, hogy van,amikor meg:101/65/50!Így biztos nem lenne jó 12 órás napi 1 tbl!,mert ugrál! Az alkoholista hülye gyerekem is tesz róla, hogy ne legyen béke,nyugalom!Sajnos munkanélküli.Most százalékolnak le, nincs pénzem se!Ez mind rossz,stressz! Seduxen jobb lenne,1/2 tbl is segítene,de nem tudom kiváltani!Fizikai munkát a régi állapotnak 20%-a!!(bal kezem Heine-Me- dines, a jobb 0 a műtétek óta,majdnem!! Tisztelettel köszönöm,hogy segíteni próbál!,és rámfigyel!Üdv,köszönet:Zsuzsi 2010-10-09 08:41 Kedves Zsuzsi! Kérem, a kérdést az előzményekkel együtt újra tegye fel, mert rendszerünk anonim, nem tudjuk visszakeresni.

        Dr. Bene Orsolya válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves Zsuzsi! Igen, ezek az értékek magasak, változtatni kellene a gyógyszerelésen, bár valószínűleg a gyógyszer és a stressz is szerepet játszik a kiugrásokban. A pulzusszám teljesen rendben van, ez még nem számít nagyon alacsonynak, egyébként a Betalocnak van pulzuscsökkentő hatása, amiatt is lehet lassabb a szívverés. Továbbra is azt tudom javasolni, hogy beszéljen a háziorvossal, vagy keressen fel belgyógyászati, kardiológiai szakrendelést. Írta, hogy az ACE-gátlótól köhög. Sajnos a helyette általában felírt szerek (ARB-k) még mindig elég drágák, de esetleg más hatástani csoport is beválna, ezt a szakrendelésen meg tudnák beszélni. Sajnos a családi problémák megoldása az összesből talán a legnehezebb. Az alkoholfüggő betegek kezelése nem egyszerű, főleg, ha maga a beteg sem látja be azt, hogy kezelésre van szüksége, illetve hogy mennyire tönkre tudja vágni a körülötte élők életét is. Nem vagyok nyugtatópárti, de elképzelhető, hogy egy ilyen stresszes szituáció holtpontján átmeneti gyógyszeres rásegítéssel könnyebb átlendülni, ebben pszichiáter szakorvos segítségét kérheti (szakorvosi javaslatra ráadásul a nyugtató is olcsóbban írható).

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk

        Dr. Bene Orsolya
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. október 11., 12:40; Megválaszolva: 2010. október 12., 15:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Férjemnek, aki 43 éves, valószínűleg már hosszabb ideje enyhén magas, de ingadozó vérnyomàsa van. Mostanàban naponta többször méri: 130/80 és 150/90 között változik. Leginkább a 130-140 - es tartományban...
        Tisztelt Doktornő! 35 éves sportos férfi vagyok, egy elég stresszes időszakon vagyok túl vagyis azt hittem. Pár éve aorta billentyű meszesedést diagnosztizáltak nálam,de kis mértékű, gyógyszert nem kell szednem. Mivel évente járok...
        Jó napot kívánok! Tihanyi Ilona vagyok, a kérdésem a magas vérnyomásra szedett gyógyszerrel függ össze. Kb. 10-15 éve szedem az Amlodipin Sandoz 5 mg. tablettát napi 1/2 szemet. Rendszeres mérés esetén van, hogy napi 2x 1/2 szemet szedek be....
        Tisztelt Doktornő! 38 éves vagyok. Összetett problémával keresem önt. Elég sok trauma ért mostanában, munkahelyi stressz, kimerültség amúgy is stersszes típus vagyok, magas a vérnyomásom, a legmagasabb 164/85 volt 97-es pulzussal de átlagban...
        Tisztelt Doktor úr, Bizonytalan mellkasi panaszaim miatt kerestem fel a belgyógyászatot, ezek szúrások bedobbanások, kellemetlen mellkasi nyomásérzések voltak. Magasvérnyomásom van kb. 10 éve, négy éve enyhe mitralis prolapsust állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! A fél évvel ezelőtti kérdésemhez képest a következőt állapították meg. A Coverex As 5 mg-mal beállt a vérnyomásom kb 125/80-ra és pulzus 70 körül A Betagent 3 hete elhagytam, ezóta kétszer volt olyan rosszullétem amik...
        Tisztelt Doktornő! 30 éve magas vérnyomásom van. Gyógyszereimet szakorvos rendelte, kivizsgálások után. Jelenlegi gyógyszereimet 5 éve szedem. Irbesartan Zentiva 300 mg 2x, Pretanix 1x, Bisoprolol 5 mg 1x és Merckformin1000 1x. Tavasszal...
        Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul, hogy ettől is alacsonyabb. Az utóbbi időben általában hidegfrontra fordult elő, hogy éreztem, hogy...
        Tisztelt Dr.Molnár Dóra ! Babát szeretnénk párommal! De magasvérnyomással küzdöm! Bisoprolol 5 mg/napi egy tabletta A vérnyomásom 170/85 a pulzusom pedig 100 vagy felett szokott lenni ! A kérdésem az lenne,hogy ez a gyógyszer hatással van e...
        Üdvöletem aki válaszol!Tolosa-Hunt sy.m van immár 3x jött elő.Szteroidot medrol kaptam 5 napig napi1000mgot.Hétfőn hazaengedtek napi 100mg medrol kell szednem de azota rosszul vagyok.egyszer elájulok mert leesik a vérnyomásom estefelé meg felugrik...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés