Mellékhatások

Én azután szeretnék érdeklődni, helyetesítő gyogyszeret kaptam Amilozid helyett, Lavestra h 100/25mg -ost kaptam.azóta fulladok, fáj a fogam és köhögök, a tályékoztatójában a (lavestra) szerepel napi 1 szem az előírt amit betartok.Nem merem jelenleg tovább szedni. Addig is vissza tértem az elöző gyogyszerem hez Amilozid b napi egy.Kérem válaszukat Köszönettel.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a magas vérnyomás témában

Önmagától ne váltson gyógyszert, az Amilozid B és a Lavestra H nem ugyanazt tartalmazza. A Lavestra H-nak lehet a köhögés a mellékhatása, erről számoljon be a gyógyszert elrendelő orvosnak, ha felkeresi.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 31., 08:57; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 11:30
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő, Az elmúlt hónapokban időnként szédülök, gyakran fáj a fejem. Mivel egyuttal a nyaki gerincem is fájt, voltam reumatológusnál...
általános kérdés
Jó Napot Kívánok , azt szeretném kérdezni hogy anno 2007 ben 2x volt varix viszér műtétem a bal lábamon akkor most kicsi tüneteim vannak , de azt...
Stressz,pánik,magasvérnyomás,TIA...
Üdvözlöm! Egy olyan kérdést szeretnék feltenni hogy a jelen panaszokat okozhatja e a pánikbetegség,stressz? Hirtelen félelem érzetet érzek olyan...
Érelmeszesedés?
Kedves Doktornő! A következő leletet kaptam: Carotis, subclavia és vertebralis rendszer color duplex scan vizsgálata: Mindkét a. subclavia...
Korrekt vérnyomás értékek?
Szép napot! Én egy 40 éves,vékony,180 centi magas,76 kilós,bár az irodai munkától enyhén centrálisan hízott (pocakos) férfi vagyok. Különböző...