• Miért vagyok rosszabbul jó vérnyomással, mint magassal?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Mióta vérnyomáscsökkentőt szedek, mintha gyakrabban érezném magam rosszul, pedig korábban magas vérnyomással nem éreztem komoly panaszokat. Mi lehet a baj?

        WEBBeteg szakértő válasza a magas vérnyomás témában

        A magas vérnyomás csökkentése ahhoz hasonló, amikor valaki abbahagyja a kávézást. Az első időszakban fáradtabb, aluszékonyabb, lassabb, kedvetlenebb, majd fokozatosan hozzászokik az új helyzethez, és már nem lesz különbség a magas és a normális vérnyomású állapot között.

        Amikor stressz ér bennünket a vérnyomás emelkedik, ezzel együtt gondolataink, reakcióink, problémamegoldó képességünk gyorsabbá válik. Azonban ez az állapot hosszú távon káros. Ezért fontos a vérnyomás fokozatos csökkentése a normális szintre.

        Dr. Kertész Attila - szived.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Itt kérdezhet

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-04-14 13:57:29; Megválaszolva: 2010. április 14., 13:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm Doktornő! Egyszer már írtam Önnek, de most egy másik probléma miatt kérném segítségét, mert tanácstalan vagyok. (A helyi kórházi szakrendelésen nem igazán segítőkészek az orvosok sajnos, hamar "kivágják" az embert, a...
        Üdvözlöm Doktornő! Szeretnék Öntől kérdezni, mert eléggé aggódom. Először is megemlítem, hogy szüleim szív-érrendszeri betegségben haltak meg. Anyám szívelégtelenségben, álmában 53 évesen, apám pedig vese eredetű keringés...
        Tisztelt Doktornő! Egy olyan problémám lenne, hogy Cardura és Tamloset gyógyszer szedése mellett is 150/60 és 140/50 a vérnyomásom átlagban. Két problémát fedeztünk még fel vele kapcsolatban, amik veszélyesnek mutatkoznak: -A szisztolés és...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy szükségem lenne egy kis információra. Édesanyámmal már kifizettünk egy welness hetet, de akkor még nem tudtuk ,hogy magas vérnyomásos. A vérnyomása kezelés nélkül 160/90 190/100 is...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 24 órás vérnyomásmérés átlaga 140/73 lett. Korábban, 5 éven keresztül versenyszerűen sportoló (motocross), de 3 éve abszolút mozgásszegény életmódot folytató (172cm 77kg-os sportos testalkatú) fiatalember...
        Kedves Doktor Úr.3 hete szültem császár metszéssel. Terhesség vége felé gond volt a vernyomasommal 140-160 között volt /90 a pulzusom 100 korul .voltam orvosi ügyeleten,belém nyomtak egy gyógyszert és haza küldtek. Utána még 2-3 szor fordult...
        Kaptam vérnyomás csökkentöt, amlodopint 5 mg reggel 1, fél bisoblok 5 mg, 1 quamatel40mg meg 025 frontint! Délbe aspirin proteck meg este tanydon 40mg! Azt szeretném kérdezni hogy a reggeli gyogyszert lehet egyszerre be venni mert mikor be veszem pár...
        Tisztelt Doktornő! Az a kérdésem, hogy jelenthet-e bármi veszélyt, ha a Tenaxum mellé Bisoprolol Sandoz 5mg-t szedek. A leírásban ugyanis az szerepel, hogy nem ajánlott az együtt alkalmazása, de ezt írták fel, s orvosom szerint csak akkor...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! 15 évvel ezelőtt magas vérnyomást és szívrizmuszavart diagnosztizáltak, amelyekre azóta gyógyszereket szedek. Reggel és este 1-1 szem Ramipril, valamint reggel 1 szem Bisoprolol. Tavaly iyenkor kivizsgáltak...
        Tisztelt Doktornő! Panaszaim a következők: Lüktet a fejem tarkó tájékon és kisugároz a fej egész területére.Fáradékonyság, álmatlanság és szívdobogás érzés kíséri. Vérnyomásom:130/86/96 és 148/98/98 között mozog. 33 éves...