• Magas vérnyomás és horkolás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktornő! Édesanyám nevében szeretnék kérdezni.Több, mint 30 éve magas vérnyomásban(esszenciális) szenved, gyógyszereket szed rá, mostanában több reggel arra ébredt, hogy magas a vérnyomása.Ez a horkolástól lehet? Szívultrahangon még nem volt.Orvosának jelezte, de nem reagált rá, hogy mi lehetne a teendő ellene.Válaszát előre megköszöni! Brigi

        WEBBeteg szakértő válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves Brigi!

        Amennyiben édesanyjánál a horkolás során légzéskimaradás is van, ez fokozza a magas vérnyomás kialakulásának esélyét. Érdemes lenne fül-orr-gégészt is felkeresni, és természetesen a gondozó kardiológushoz vagy belgyógyászhoz is menjenek vissza, magán a horkoláson is lehet segíteni, és a vérnyomás miatt is érdemes is egy 24 órás monitorozást csinálni, és ennek megfelelően állítani a gyógyszereken.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Itt kérdezhet További orvosok

        Kérdés: 2010-01-31 20:56:32; Megválaszolva: 2010. január 31., 20:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő ! 3 éve kezdődtek változókori problémáim, aminek következtében magas pulzus ( 120-140.- ) esetenként. Éjszakai álmatlanság, hőhullámok. Közben volt egy ájulásom termál fürdőben, ekkor még nem szedtem vérnyomás...
        Tisztelt doktornö! A problémám,hogy soha nem volt magas vérnyomásom,es most egyik naprol a másikra,megugrik.Szinte mindig nyugalmi állapotban,volt,hogy elaludtam éjjel a nyakam és arra ébredtem,hogy beállt és nagyon fáj a bal vállam és a...
        Jónapot. Magasvérnyomás, és cukorbetegségem van. Szedett gyógyszeremim reggel:lecalpin 10mg, renitec 20 mg, talliton 6,25mg. Velmetia. Este ugyanezek, és még mellé tenaxum 1mg,xanax0,5. Astrix, cholib. Az esti gyógyszerek bevétele után,...
        Tisztelt Doktornő! Vérnyomás problémámmal kapcsolatos kérdésem lenne. Két éve diagnosztizáltak nálam hipertóniát, akkor 170/90-180/90-es vérnyomás értékeket mértem, ami orvosi vizsgálatkor is igazolódott. Kardiológiai kivizsgáláson...
        Kedves Doktornő! 43 éves vagyok és kb 5 éve éve jelentkeztek először a problémáim feltehetően a stressz és a örökletes kezeletlen magas vérnyomás, valamit a mozgásszegény életmódnak köszönhetően. Szívtájéki enyhe ritmus...
        Anyukám vérnyomáscsökkentőt szed, aminek a mellékhatása bőrrák . A gyógyszer neve: Tanydon HCT 80mg/125 mg . Tanydont is szed mellette, estére Tanydon 80 mg, 1X. A Tanydon HCT 80 mg/125 mg-ból 2x 1/2 -et szed déléelőtt és...
        Kedves Doktornő, édesanyám 96 éves. Évek óta kezelik magas vérnyomással. 2 éve a Renitec (5 + 10 mg) már nem volt hatásos, így lecserélték több gyógyszerre, mellékhatásként az egyiktől dagadt a bokája, a vízhajtós gyógyszertől pedig...
        Öt éve kezelem a vérnyomásomat. Kezdő érték-jellemzően145/82/75, Beállt érték- 3 éve jellemzően-128/70/58. KB 2 éve merevedési problémákkal küzdök, mára ez teljes mértékű lett. Úgy érzem, ezt a gyógyszerek okozzák. kÉRDÉSEM: A...
        Tisztelt doktornő! Visszatérő mellkasi panaszok miatt voltam kardiológia vizsgálaton. Elvagyok keseredve, 31 évesen 1 fokú mitrális regurg, 1-2 fokú tricusp insuff szerepel, valamint magasvérnyomás szívbetegség. Mik ennek a betegségnek a...
        Tisztelt Dr. NŐ Amikor orvoshoz kell mennem legyen az munkaalklalmassági vizsgálat vagy háziorvoshoz kell menni, mindig izgulok de fölleg vérnyomásmeréskor szó szerint félek hogy mennyi lesz az érték. És ezér magasat mérnek. Háziorvosom fel...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        A tüdő vitaminja
        A folyamatos, tudatos vitaminpótlással sokat tehetünk egészségünkért.
        Füstmentes jövő?
        Az ártalomcsökkentés a társadalom, és így végső soron mindannyiunk érdeke. (x)
        Új - Távkonzultáció
        Válasszon szakterületet, foglaljon percek alatt az otthonából, kényelmesen!