Jogi tanácsadás kérése

Tisztelt Dr Bene Orsolya,

Válaszát megkaptam, amit ezúton is köszönök.

Szeretnék kérni öntöl mégeggy orvosi szakvéleményt a vérnyomásmérés elmulasztása és a szteroido injekcioval kapcsolatban az ön álltal hiányolt elözményeket az ambuláns kezelőlapról ismertetném:

Diagnózis:

Kód    DIAGNÓZISOK megnevezése

t7840  Allergia, K.m.n.

Jelen státusz:

Betegünknek felmerül Klacid, illetve esetlegesen fájdalomcsillapító okozta allergia.Jelenleg az arcon erythemás maculák és enyhe duzzanat, valamint a mellkason szoktak jelentkezni duzzanatok.

A beteg szubijektíve rendkívül rosszul érzi magát.Bár pikkelysömörös, de ma 125 mg Solu-Medrol iv beadva.Javasolt holnaptól este 1 tabletta Claritine szedése. A Zyrtec hipotensiot csinált és rossz közérzetet csinált.

Kontroll holnap délben.

10.15 h: A betegnek 240/120 Hgmm-es lett a tensioja a szeroido injekcio beadása után. A 2-es Belklinika sürgösségi osztályára kísérjük.

 

Ez eset elött a körzeti orvosnál rendszeresen vérnyomás ellenörzésre jártam és semmiféle vérnyomásproblémám nem volt.Erről a körzetiorvos orvosi papírt adott.

 

előre is köszönöm válaszát

Tisztelettel: Kerekes Tibor

Szeged

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza magas vérnyomás témában

Kedves kérdező!

Továbbra is úgy gondolom, hogy a jelenlegi magasvérnyomás-betegség nem a két éve beadott egyetlen szteroid injekció miatt áll fenn, de nem tisztem ezen a fórumon ítélkezni, nem vagyok igazságügyi orvosszakértő sem. Egy allergiás reakció esetén leginkább vérnyomásesésre számíthatunk, esetleg emiatt lett volna érdemes a vérnyomást megmérni, de a szteroid beadása előtt ez nem kötelező. Viszont a szteroidot az allergiás tüneteknek megfelelően kapta, a szövődmény észlelésekor a megfelelő ellátásra alkalmas intézetbe továbbították, valamint korábban nem volt magasvérnyomás-betegség, ami miatt fokozottabb monitorozásra lett volna szükség - szerintem nem mondható ki, hogy a bőrgyógyász helytelenül járt volna el.Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 13., 16:17; Megválaszolva: 2009. július 13., 16:17
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Friocard kapszula
Tisztelt doktornő! Azt szeretném kérdezni,hogy hallott-e már a Friocard nevű készítményről (gyógyszerről) . Amennyiben igen,mi a véleménye...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Magas vérnyomás miatt keresem meg Önt véleményét kérdezve. Az alábbiakban átküldöm a vérnyomásomat naplózó mérési...
Enyhén magas, de ingazdozó...
Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Férjemnek, aki 43 éves, valószínűleg már hosszabb ideje enyhén magas, de ingadozó vérnyomása van. Mostanában...
Megdöbbentően magas...
Tisztelt Doktor úr, Bizonytalan mellkasi panaszaim miatt kerestem fel a belgyógyászatot, ezek szúrások bedobbanások, kellemetlen mellkasi...
Kiugró vérnyomás
Tisztelt Doktornő! A vérnyomásom alacsony szokott lenni, 100-110/ 60-70 körül. A pulzusom is 50-60 körüli értek körül mozog, néha előfordul...