Magas vérnyomás ingadozása gyógyszerek mellett

Mit tegyek, hogy ingadozik a vérnyomásom? gyógyszerek mellet.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza magas vérnyomás témában

Kedves kérdező!

Elképzelhető, hogy csak a gyógyszeres kezelést kell kiegészíteni (nem írja, milyen gyógyszereket szed, milyen értékeket mér) , vagy valamilyen egyéb tényező (alvási apnoe, hormonális eltérés, vesebetegség) miatt vannak kiugró értékek, ezzel kapcsolatosan háziorvos/belgyógyász/kardiológus tud segíteni. Életmódi tényezők (amennyiben Ön dohányzik, annak elhagyása, túlsúly esetén fogyás, rendszeres testmozgás, alkoholfogyasztás mérséklése) szintén segíthetnek a vérnyomás beállításában, a homeopátiás szerek hatása nem bizonyított. Javaslom, keresse fel kezelőorvosát a vérnyomás pontosabb beállításával kapcsolatosan.Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 17., 20:42; Megválaszolva: 2009. június 17., 20:42
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Pulmonális hypertonia
Tisztelt Doktornő! 25 éves vagyok! 175 cm és 82 kg a Bmi-m 26,78! Az elmúlt egy évben 17 kg-tól szabadultam meg! Rendszeresen mozgok (napi séta a...
Hogyan tudok leszokni
Tisztelt Dr Nő! Ne haragudjon, hogy Önnek írok tudom nem ez a szakterülete. 3 éve születése után 4 naposan meghalt a kisfiúnk. Ezután elég durva...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Pár napja magas vérnyomást diagnosztizáltak nálam. Időnként kiugrik 190re,máskor órákig 110. Tensiomin 25 mg írtak fel...
magas vérnyomás
Kedves Doktornő! 2015-től szedem a Coverex -AS gyógyszert. Eleinte 5 mg-ot szedtem reggelente. Ezt az adagot a házi orvos javaslatára kb 2019 nyarától...
Terhesség alatt szedhetek...
Tisztelt Doktor Nő! 17 hetes terhes vagyok és sajnos magasabb a pulzusum a kelleténél, illetve extra sziverések miatt kellett évekkel ezelőtt...