VÉRNYOMÁS

Öt éve kezelem a vérnyomásomat. Kezdő érték-jellemzően145/82/75, Beállt érték- 3 éve jellemzően-128/70/58. KB 2 éve merevedési problémákkal küzdök, mára ez teljes mértékű lett. Úgy érzem, ezt a gyógyszerek okozzák. kÉRDÉSEM: A felsorolt gyógyszerek okozhatják-e?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza gyógyszer mellékhatás? témában

Kedves Kérdező! A merevedési zavar nem csak gyógyszer mellékhatás következménye lehet, hanem a szív- és érrendszeri betegség tünete is. Részletes kardiológiai kivizsgálás javasolt ennek tisztázására, utána érdemes a gyógyszerek módosítását megpróbálni orvosi útmutatás alapján. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. február 18., 17:35; Megválaszolva: 2020. február 21., 01:47
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Vérnyomás
Tisztelt Doktornő! 65 éves vagyok, ez év februárjában kezdtem vérnyomáscsökkentő gyógyszereket szedni, két hét kísérletezés után végül is a...
köhögés
Júliusban derült ki a hypertoniám, amire Coverex AS Kombot szedek, szerencsére az értékeim tökéletesek, de kb azóta szenvedek folyamatos száraz...
Magas vérnyomás 30 évesen
Tisztelt Doktornő! Elmúlt 1 hónapja érzem hogy kicsit fáj a fejem ekkor megmértem a vérnyomásom és folyamat 140-155 közötti értéket ad ki a...
Mellkasi fájdalom
Tisztelt Doktornő! Kèt nappal ezelőtt gyògyfürdőzès közben váltogattam a hideg zuhanyt ès a szaunát pár alkalommal ami után fülzúgást...
Laborvizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor/Doktornő! Érdeklődnék, hogy a laborvizsgálat eredményeben lévő eltérések mire utalhatnak, illetve ezzekkel az eltérésekkel...