Miért van egyensúlyzavarom?

Nagyon erős egyensúlyzavarom van és gyakran fáj a fejem. Magas vérnyomásom van amire a következő gyógyszereket szedem: Prenessa, Co-Prenessa, Talliton, Tenaxum. Azt szeretném kérdezni, hogy ezektől a gyógyszerektől lehetséges e az egyensúlyzavar, vagy valami más gond lehet? Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Puskásné Dr. Kocsis Erika válasza szédülés témában

Kedves Kérdező,

Egyensúlyzavarának hátterében több ok is állhat, mint például érrendszeri-, idegrendszeri ok, halló és egyensúlyozó szervrendszer (perifériás van centrális eredet) zavara, ennek kivizsgálásához illetve elkülönítéséhez fül-orr-gégészeti valamint neurológiai vizsgálat (fizikális vizsgálat, CT, nyaki ér ultrahang) szükséges. A fejfájásnak is több típusa van, melynek kivizsgálásához szintén Neurológiai vizsgálatra van szükség. Írta, hogy ismert magas vérnyomás betegsége, melyre gyógyszereket szed, panaszainak hátterében nem megfelelően beállított vérnyomás is állhat, mely miatt érdemes lenne házi orvos segítségét kérve, ún. 24 órás ABPM (ambuláns vérnyomás monitorozás) vizsgálat. Az egész napra kiterjedő mérési eredmények függően, amennyiben szükséges lehet változtatni a szedett gyógyszerein.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 26., 15:14; Megválaszolva: 2012. szeptember 04., 12:08
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Homályos látás, lüktető szem...
Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Szakmai javallatot szeretnék kérni, hogy merre tovább?! Mindent megakarok tenni, hogy panaszaim elmúljanak, mert ez így...
Vernyomas ingadozas
Azzal a keressel fordulok onhoz, hogy diagnosztizaltak nalam elsodleges magas vernyomast.szivultrahang jo belgyogyaszaton sem talaltak semmit.volt rajtam 24...
Magas vérnyomás, az arc...
Szédülés miatt neurológus stugeront (25mg) írt fel 3x1-es adagolásban. Ma van a harmadik napja, hogy szedem. Lehetséges, hogy ettől ment fel a...
pajzsmirigy
Tisztelt válaszadó! Olyan problémával fordulnék önhöz, hogy kb 2 hete testmozgás közben (kondícionálás) egy mozdulat után erős forgó...
gyógyszer
Háziorvosom magas vérnyomásomra rimelnidin és nebovolol gyógyszert irt fel. Melette családi problámák miatt xanaxot is szedek.Sokat szédülök lehet...