gyogyszeralergia

2 éver diagnosztizáltak copd. 2014.januárban a seretide diskus gyogyszerem helyett THEOSPIREXT kaptam másfél hét mulva elvitt a mentő fulladással. a seretide diskust visszakaptam és nem is volt probléma.2015 januárban hörghuruttal beutaltak a Korányi tüdőszanatóriumba. miután hazaengedtek a szedet gyoszszerek között volt a Retafillin ami hasonló aTheospirexel. egy hetet voltam ithol eé elvitt a mentő fulladással, most eszméletvesztéssel. Intubáltak fél napig altattak az intenziven. az lenne a kérdésem előfordulhat-e hogy a fulladást a gyogyszer okozza.két hete itthol vagyok de ezt a gyogyszert nem merem szedni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Hangonyi Csilla válasza hörgőtágító témában

Kedves Kérdező!

Fulladását valószínűleg nem a gyógyszer okozta. Első esetben a Seretide elvonása ronthatta a légzését, másodszor valami egyéb ok. A nehézlégzés tisztázására konzultáljon tüdőgyógyászával.

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. február 27., 14:57; Megválaszolva: 2015. február 27., 20:04
Kérdések és válaszok: Légzőszervi megbetegedések
Légzésnehézség
Tisztelt Doktornő, 7. éve egyáltalán nem dohányzom. 
Néhány éve, időnként enyhe légszomjszerű rohamok törnek rám. Az elsők annyira enyhék...
Mellkas rtg!
Tisztelt Szakértő! 2020 Novemberében voltam covidos enyhe tünetekkel,nátha,hurutos köhögés,fáradtság,izomfájdalmak, gyengeség.Láz ,fulladás nem...
Azbeszt belégzése 2
Tisztelt doktornő, korábbi kérdésemre hivatkozva ismét önhöz fordulok ijedtségemben. https:...
Fokozott Interstitialis Rajzolat
Tisztelt Doktornő, Körülbelül 6 héttel ezelőtt gégefájdalmaim voltak, ami addig fokozódott, hogy a beszéd is nehezemre esett. A pandemias...
Napok óta fennálló mellkasi panasz
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz,hogy a tegnapi nap folyamán intenzívebben,de a közelmúltban is tapasztaltam furcsa mellkas...