Önkéntelen vizeletcseppenés

Tisztelt Doktornö/úr! Problémám a következö.Egy hete elkezdte valami csiklandozni a légcsövem. A trokom nem fáj, a nap bizonyos szakában köhögtet. A legföbb problémám viszont az, hogy a köhögéstöl annyira összerázkodnak a beleim, hogy már szinte mindenütt fáj a hasam.Fájdalomcsillapító bevétele után sz♀9nik, de a legf♫8bb gond, hogy egy.egy erösebb kohentésnél egyszeruen kicsurran a vizeletem, attól függetlenül, hogy épp elotte voltam e üríteni.Nagyon kellemetlen, megnéztem vizeletet ellenörzö szlaggal, nem mutatott ki a normáltol elszinezodést, sem fehérjét sem egyéb dolgot.Egyszeruen nme tudom osszeszorítani az izmokat nem érzem hogy vissza tudnám tartani ami jon, inkább mintha az egész ki akarna alul esni, nyilni.Nagyon kellemetlen, probáltam teákat inni, reggel még jo, de ahogy a nap folyamán soakt mozgok estefele már borzalamas. A korzetihez szégyenlek elmenni a gondommal mert nagyon heleyes fiatal doki, s mint nonek kellemetlen errrol beszélni.Esetleg probáljam meg a nogyogyászt vagy hogyan tovább? Smég azt szeretném megkérdezni, hogy ha tetszik ismerni a Dalacin nevü antibiotikumot akkor az hova sorolando a penicilin tartalmu kozé vagy nem, mert már volt eset hogy kiirták de nem mertem beszedni, mert a korzetim azt állitotta penicilin és attol már volt kiutésem viszketések a börön, a gyogyszertáros pedig azt állitja azokank adhato akiknek problémájuk van a penicillel.Koszonom.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Merth Gábor válasza a inkontinencia témában

Kedves Kérdező! Sajnos nem tudja elkerülni az orvosi vizsgálatot, melyet elvégezhet urológus vagy nőgyógyász is. Fertőzés kizárását követően, "stressz inkontinencia" jelenlétét vizsgálnám. Ezt azt jelenti, hogy -rendszerint több gyermeket, hüvelyi úton szült asszonyok illetve túlsúlyos hölgyek esetében előforduló- a gáti izomzat, szalagrendszer meggyengült, és emiatt a zárófunkcióval rendelkező szövetek, hirtelen jelentkező hasi nyomás emelkedéskor (pl. tüsszentés, köhögés, nevetés) nem bírják megtartani a vizeletet. Kezelése több módon lehetséges. Ezt viszont ki kell vizsgálni, szakember által. A Dalacin nem penicillin alapú antibiotikum. Tisztelettel, Dr. Merth Gábor [email protected]

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 10., 10:55; Megválaszolva: 2011. november 10., 18:37
Kérdések és válaszok: Inkontinencia (vizelettartási problémák)
Érszűkület???
Tiszteletem! Sajnos lassan 3 hónapja,hogy fáj a jobb lábam. A vádli, térd, combtő leginkább, bizsergő-nyughatatlan fájó érzés. Ha visszintesben...
Ösztrogén pótlás veszélyei
Kedves Doktor úr! Köszönöm kimerítő válaszát az inkontinenciáról, de én arra a kérdésre szerettem volna választ kapni, hogy a késztetéses...
Inkontinencia gyógyítása lézeres...
Tisztelt Cím! Arra szeretnék választ kapni, hogy számomra lehetséges-e inkontinencia lézeres műtét. Én 65 éves SHLEROSIS MULTIPLEXES BETEG VAGYOK...
szülés után
Nekem olyan problemam lenne hogy...1eve szültem és mostanában keztem el tornázni és azt vettem észre hogy ha ugralok torna közben akkor hiába megyek el...