Vashiánytól lehet?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Az lenne a kérdésem, hogy én 1 hónapja menstruálok, vettek tőlem vért, vérszegény vagyok, kaptam Maltofer vastablettát, a vashiány okozhat olyan tüneteket, mint fáradtság, szédülés, fejfájás, szívdobogásérzés, néha fulladás? És még olyan problémám lenne hogy az izmaim mintha ellenének fáradva, mindenhol izomlázam van, köze lehet a vashiányhoz? Még sosem volt ilyen panaszom! Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a vashiány témában

Panaszait okozhatja a vashiány következtében kialakult vérszegénység, a vas szedésével ezek rendeződni fognak. Amennyiben lenne maradandó panasza a laborparaméterek rendeződése után is, akkor kivizsgálás javasolt, egyelőre ezek a vashiánynak betudhatók. Nőgyógyászati vizsgáltra is jelentkezzen be!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 31., 09:39; Megválaszolva: 2011. október 31., 11:33
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Laboreredmények értelmezése
Tisztelt Doktornő! Az alábbi leletek értelmezésével kapcsolatban kérném a segítségét: Fvs 3,9 (4,4-11,3), limfocita 43% (25-40%), neutrofil gran...
K vitamin szedése
Kedves Ujj Zsófia Ágnes! Leiden - mutáció esetén K1(990mcg), K2(10mcg) vitamin-tartalmú étrendkiegészítő szedése nem okozhat-e problémát, a...
Vérszegénység oka
Tisztelt Doktornő! 4 éve vas értékem nagyon alacsony 3,5 emellett több érték is alacsonyabb vörösvértest 4,19 Hemoglobin 112,0 Hematokrit 0,34...
Limfocita alacsony száma
Tisztelt Doktornő! Kérem legyen a segítségemre. Egy éve melldaganat miatt sugárkezelésben részesültem. Sajnos a fehérvérsejt számom azóta sem...
Nagy lehet a baj? 2.
Tisztelt Doktornő! Nagyon szépen köszönöm a múltkori gyors válaszát. Én kérdeztem az Mds-el kapcsolatban. Ma vérvételem volt és szerencsére az...