Mi lesz így a sporttal?

Elég régóta élsportszerűen sportolok, sprinter vagyok...az edzéseim nagyon megterhelöek és hetente 6 szor kell edzenem. AZ utóbbi 1-2 évben viszont az edzéseimen résztáv közben rosszul vagyok. Elkezdek szédülni és jön a hányinger, nem egyszer hányok is.Elmentünk háziorvoshoz ahol kiderült hogy a VVT számom 5.22 a trombocitám 454 és max. csak 385 lehetne.Ezenkívül a VVT süllyedésem is a rendes érték alatt van. At orvos azt mondta hogy mivel sportoló vagyok ez megszokott, de én szeretnék ezek ellen a rosszullétek ellen tenni. Kellene valamit esetleg szednem? Segítségét elöre is köszönöm.

Dr. Molnár Anna válasza hematológia témában

Kedves Kérdező!

Az Ön által leírt laboratóriumi eredmények eltérés nélküliek, rosszullétei ezzel nem magyarázhatóak. Panaszaival javaslom keresse fel sportorvosát vagy belgyógyász szakorvost további kivizsgálás céljából!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 24., 21:54 ;Megválaszolva: 2011. március 29., 14:13
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Direkt coombs pozitív vagyok....
Tisztelt Doktornő! Az elmúlt években több műtétem is volt (2009 októberében végbélsipoly, majd 2010 márciusában orrsövényferdülés korrekció)...
Hematológiai laboreredmény
Üdvözlöm! Mi kisbabát szeretnénk a párommal, van már egy 9 éves fiam.2 éve próbálkozunk.Nem rég volt 2 vetélésem az első műszeres a második...
apc rezisztencia
kedves dr nő vagy dr úr! azt szeretném kérdezni hogy! vér vizsgálatom volt hogy szedhetek e fogamzás gátlót.és kiderült az eredményemből az...
tetoválás után vérvétel
Jó napot! Megszeretném kérdezni, hogy 07.01. csináltattam a tetoválásomat, a vádlimra, és 07.04-én kell mennem vérvételre (17 éves koromban...
Nőgyógyászati vérzés Syncumar...
Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy a Syncumar okozhat-e folyamatos menstruációtól független nőgyógyászati vérzést? 26 éves vagyok. 2004-ben...