Embolia

Tisztelt Doktornő. A klinikán sem tudták meg állapítani mitől alakult ki az embolia.amai nappig sem tudják.Syncumárt kell külömbözö dozisokban.De sajnos sokszor a pontos gyogyszer szedés ellenére sem jo a labor érték.Nem éri el a kettes értéket inkább közelebb van az egyhez.Válaszát Köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza kumarin témában

Kedves Kérdező!

Elképzelhető, hogy az étrendjében sok a K-vitamin tartalmú étel, ami a Syncumar hatását ellensúlyozza, vezessen étrendi naplót, és ezt mutassa meg a háziorvosának vagy a gondozó hematológusnak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 07., 14:10; Megválaszolva: 2011. március 08., 09:53
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Syncumar és más gyógyszerek
Szívműtétem volt, mű billentyűs vagyok Syncumárt szedek, átlagosan 5 mg/ nap. Azt kérdezem, melyek azok a fájdalom csillapítók, fej fájásra, vagy...
MVT
Kedves Doktorno! Melyvenas trombozisom van, es kis verrogot is talaltak a tudombe. Warfarint szedek. Az lenne a kerdesem, hogy ilyenkor melyik etel az...
Gyógyszer
Szeretném megkérdezni, hogy a Syncumar helyett mikor jön az új gyógyszer, mivel ezt hallottam, hogy lesz valami helyette egy korszerübb
Megoldás
Tisztelt Doktornő! Édesanyámnál trombózis alakult ki. Szerencsére nem mélyvénás, de az egész érfala begyulladt a lábán, mire kórházba jutott....
marfarin és alkohol
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy tüdőembólia miatt marfarin vérhigító tablettát kell szednem! Valószínű csak nyár elejéig! Ez a...