ITP minden kezelés hatástalan

Tisztelt Dr Úr/Drnő! Az ITP nevű betegségről szeretnék kérdezni.Barátnőm ezzel küszködik, /gyógyszer-mellékhatás/, de sajnos a kezelés teljesen hatástalan((szó szerint értendő)). A Szt.László kórházban kezelik. Szeretném tudni, van-e valami segítség, mert most teljesen kilátástalan a helyzete. Van-e esetleg jobb külföldi módszer, mint az itteni? Köszönöm válaszát, V. Éva

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a ITP témában

Tisztelt Érdeklődő! Sajnos a leveléből nem derül ki, hogy a barátnője eddig milyen kezelést kapott, így csak általánosságban tudok válaszolni. Az ITP kezelésében az elsőként választandó módszer a szteroid terápia, ha az nem használ, jönnek az alternatív módszerek: lépkivétel, intravénás immunglobulin, rituximab, romiplostim. Az említett módszerek mindegyike elérhető Magyarországon, bár az utóbbi két készítmény finanszírozása nem egészen megoldott...

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. augusztus 18., 16:42; Megválaszolva: 2010. augusztus 22., 22:03
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Nagy lehet a baj? 2.
Tisztelt Doktornő! Nagyon szépen köszönöm a múltkori gyors válaszát. Én kérdeztem az Mds-el kapcsolatban. Ma vérvételem volt és szerencsére az...
Nyirokcsomó megnagyobbodás okai mi...
Tisztelt Dr Nő! 2020 Dec. elején kisebb dudort vettem észre a nyakamon kulcscsontom felett. Utána másik oldalt is. Háziorvos további kivizsgálásra...
Hajas sejtes leukémia és oltás
Tisztelt Doktornő! A férjem (35) diagnosztizált hajas sejtes leukémiával küzd, jelenleg interferonos kezelés alatt áll. Hamarosan kezdődik a Litak...
Laboreredmény
Kedves Doktornő! Csatolom a laboreredményemet. Van benne több eltérés is, érdeklődnék, hogy ezek az eltérések utalnak -e valamilyen betegségre...
Nagy lehet a baj?
Tisztelt Doktornő! 2020 ban 2 vérvételem is volt. Augusztusban korábbi vérszegénység miatt, decemberben viszont erős fejfájás, hányás és...