syncumar

Tisztelt Dr.! Egy évvel ezelőtt tődőembóliám volt, s azóta szedem a syncumart. Most genetikai vérvizsgálat miatt át állitanak injekcióra.Kérdésem az, hogy az injekció miben más, vannak e mellékhatásai, és a vér sürüsége ugyan olyan marad mint a gyógyszernél.Válaszát előre is köszönöm.Heni

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza véralvadásgátló témában

Kedves Heni!

Az LMWH injekció legalább olyan hatékony, mint a Syncumar, de biztonságosabb: nem lehet - illetve nagyon nehéz - túladagolni, és használat során nincs szükség INR kontrollokra. Hátránya, hogy injekció, tehát meg kell tanulnia a beadását illetve számítani kell rá, hogy a szúrások helyén (a hasfalon) a bőre "megkeményedik" és véraláfutások is kialakulhatnak. 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. április 14., 10:58; Megválaszolva: 2010. április 14., 10:58
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Repülés visszérrel
Tisztelt Doktornő! Szombaton egy hosszú repülőútra indulok. Mivel visszerem van, kértem a háziorvos tanácsát, aki a kórelőzményekre való...
Vizelési zavarokra még milyen...
Kedves doktornő! Jó egy éve már,hogy bizonyos napokon sűrűn és sok vizeletem van (1,4 -1,6 liter vizelet) ugyanannyi folyadék elfogyasztása mellett...
Limfóma betegség, lázcsillapítás
Tisztelt Doktornő! Feleségem B sejtes NHL betegségben szenved. Májfunkciós értékei magasak, vérzékeny, fehérvérsejt, vörösvértest, thrombocyta...
Lila foltok
Üdvözlöm Tisztelt Doktor (nő)! Néhány hónapja már, hogy a karomon lila foktok jelennek meg, mintha véraláfutás lenne, mintha valaki nagyon...
Ismeretlen eredetű rosszullétek
Kedves Doktornő! 15 éves lányom ez év október 11-án kapta meg második COVID elleni oltását. Öt nappal később egy fellépésen (évek óta...