Nőgyógyászati vérzés Syncumar miatt

Üdvözlöm! Az lenne a kérdésem, hogy a Syncumar okozhat-e folyamatos menstruációtól független nőgyógyászati vérzést? 26 éves vagyok. 2004-ben volt mélyvénás trombózisom! Hematológián kiderült a következő: heterozigóta Leiden V. faktor és faktor II 21210. Ez után abban maradtunk, hogy életem végéig vérhígítót kell szedjek illetve adjak, így 2004 óta Syncumart szedtem. Azonban az utóbbi két hónapban folyamatos vérzés jelentkezett nálam. Nem olyan erős, mint a menstruáció, viszont szinte folyamatos (az elmúlt két hónapban kb. néhány napig nem volt vérzés) és zavaró. Nőgyógyászom azt mondta, hogy ez a Syncumar miatt van, és egy UH is azt bizonyította, hogy nincs semmi baj. Nőgyógyász tanácsára elmentem egy angiológushoz, aki panaszom alapján azt javasolta, hogy egy-két hónapig adjak magamnak napi 2x0, 8 Fraxiparine-t, és ha helyreáll a ciklus, próbáljuk ki a mafarint! Múlt szerda óta szúrom magamnak az injekciót, most kedd van, és még mindig van vér. Nem olyan mennyiségű, mint előtte, viszont azt gondoltam, mostanra elmúlik. Mennyi idő kell még, hogy megszűnjön a vérzés? A Syncumar okozhat-e folyamatos menstruációtól független nőgyógyászati vérzést? Egyáltalán biztos, hogy ez a bajom? Félek, hogy nem úszom meg a nőgyógyászati küretet. Köszönöm: Kriszti

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza hematológia témában

Kedves Kérdező!

Valóban, szükség van egy küretre, a vérzés okát másként nem lehet meghatározni, és sokszor a küret után a vérzés is megszűnik. Magam is sok fiatal nőt kezelek syncumarral vagy warfarinnal, de soha nem tapasztaltam emiatt folyamatos nőgyógyászati vérzést. Sokkal inkább kellene endometriosis irányában kivizsgálni Önt.

Üdvözlettel: dr Tomonkó magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 26., 13:03; Megválaszolva: 2012. június 27., 00:10
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Pajzsmirigy + SM betegség
Üdv Dr nő Olyan kérdésem volna hogy SM beteg vagyok most ért véget a Mavenclad 2. évi 2. adag kezelésem ami után egy db ig nem kapok semmit. Fő...
Magas vas szint
Tisztelt Dr. Nő! Voltam laborvizsgálaton, és a vas szintem magasabb volt a megadott tartománynál (34,7 umol/l) . Háziorvosom azt gondolta azért...
Vas szedése alatt vérvétel
Kedves Doktornő! Egy hétig szedtem a Maltofert, közben labort csináltattam. Vérvétel előtti 24 órában nem szedtem a vasat. Az eredményem teljesen...
Laboreredmények értékelése
Kedves Doktornő! 32 éves nő vagyok, közel 8 éve pajzsmirigy alulműködésre szedek Letroxot, változó adagolással (terhesség alatt, gyermekem...
Trombocita-vérkép
Tisztelt Doktornő! Én egy 36 éves nő vagyok, aki 17 éves kora óta thrombocytopeniás (ITP) . Ennek száma igen változatos, leginkább 80 és 120 G/L...