allergiás reakciót válthat-e ki a védőoltás?

Tavanic nevű gyógyszertől fulladásos allergia rohamom volt. Anafilaxiás roham. Tudomásom szerint a védőoltás ciprofloxacint tartalmaz. A Tavanic gyógyszer is ebbe az antibiotikum csoportba tartozik. Okozhat-e a védőoltás allergiás rohamot? Beadathatom-e az oltást?

Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a H1N1 védőoltás témában

Tisztelt Hölgyem/Uram! VAlóban egy nagy csoportját képezik az antibiotikumoknak a fluoroquinolonok, de mégsem mondanám, hogy a két gyógyszer ugyanaz. Ezért kórházi felügyelet mellett nyugodtan kérheti az oltást, ahol meg tudják Önt utána figyelni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Rákóczi Éva, Belgyógyász-fertőzéstan szakorvos
Kérdés: 2009. december 17., 21:39; Megválaszolva: 2009. december 17., 21:39
Kérdések és válaszok: H1N1 (új típusú influenza)
Syncumar és inflienza elleni oltaás
Tisztelettel érdeklődöm, hogy tüdőembóliám miatt felírt napi három szem Syncumar gyógyszer szedése mellett influenza elleni oltaást kaphatok-e...
H1N1 elleni oltás
Én 14 hetes terhes vagyok.Beszeretném adatni a H1N1 elleni oltást, de fémérzékeny vagyok, ami nem orvosilag kimutatott, viszont a bizsuktól...
Ez lehet H1N1?
Tisztelt doktornő! Az lenne a problémám, hogy csütörtök óta fáj a torkom, és folyik az orrom. Néha fáj a fejem is, lázamat nem mértem, de ugy...
H1N1
59 éves férfi vagyok tegnap derült ki hogy h1n1 betegségben vagyok! az lenne a kérdésem hogy mik az esélyeim evvel nem e kéne korházba feküdnöm? én...
H1N1 oltás
Kedves Szakértő! Az lenne a kérdésem, hogy oltassunk-e influenza ellen? Családunkban van egy 1 éves és egy 4 éves gyermek, aki már óvodába...