Gyermektervezés

Tisztelt Orvos! Azt szeretném megkérdezni, hogy 1.5 hónapja szedek Terbisil gyógyszert lábujj gombára. Még 1.5 hónapig kell ezt szednem, így rendelte el a bőrgyógyász.Párommal erre az évre tervezünk babát de egyenlőre nem merjük élesen csinálni, mert a gyógyszerre rá van írva, hogy terhesen nem szedhető. Mi történik, ha mégis teherbe esnék nem lesz később komoly baja ebből születendő gyermekemnek? Gondolok itt egészségügyi problémákra vagy esetleg valami szerv nem kifejlődésére.Ön mit tanácsol, várjuk meg míg abbahagyom a gyógyszert vagy ha kiderül terhes vagyok azonnal hagyjam abba a gyógyszer szedését? Várom megtisztelő válaszát, üdv Tünde.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza gyógyszer témában

Kedves Tünde!

Nem lenne semmi probléma, ha véletlenül a krém használata közben esne teherbe. Ha így történik - és ha nincs rá égető szükség - ne használja tovább a krémet.

Üdvözlettel: Dr. Tekse István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. március 30., 08:15; Megválaszolva: 2015. április 16., 13:24
Kérdések és válaszok: Gyermektervezés
Meddőségi problémák
Tisztelt Doktor Úr! Négy éve szeretnénk kisbabát. 3/4 év után elkezdtük a vizsgálódást. Nálam kiderült, hogy magas a prolactin szintem....
Gyermekvállalás
Kedves Doktornő! 10 évvel ezelőtt Letroxot kellett szednem, emelkedett TSH érték miatt. Miután ez az érték helyreállt, letehettem a gyógyszert. A...
Babavárás lehetséges-e?
Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! A férjemmel nagyon szeretnénk kisbabát! A ciklusom 3. napján készült vérvétel eredményei a következők: TSH:...
Összeférhetettlenség
Kedves Orvos! Az a kérdésem lenne hogy összeférhetetlenséget áll fenn esetleg a férjem és én közöttem.Mivel az én vércsoportom AB pozitív a...