teherbeesés

Kedves Doktor Úr! A következő a problémám: 24 éves vagyok, már kb. 2, 5 év nem szedek fogamzásgátló tablettát. Amikor abbahagytam a szedést, akkor jelentkezett a menstruációmat megelőző barnás folyás. ez van, hogy 1-2 nap, de van, hogy 1, 5 hét, változó. voltam nőgyógyásznál, többször is elmondtam a problémámat. ő azt mondta, hogy valószínűleg hormonzavar lehet, de ez "normális" jelenség. Most a férjemmel kisbabát szeretnénk és az érdekelne, hogy van e ennek valamilyen hatása a teherbeesésre, terhességre, a magzatra? Kell e előtte valamilyen gyógyszeres kezelés vagy sem? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza a gyermektervezés témában

Kedves Kérdező! Természetesen ha a háttérben nem megfelelő peteérés áll akkor nehezített lesz a teherbeesés. Ismételt nőgyógyászati és endokrinológiai kivizsgálás javasolt. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2014. június 14., 09:33; Megválaszolva: 2014. június 14., 13:21
Kérdések és válaszok: Gyermektervezés
Lelet értelmezés - kérdés
Tisztelt Doktor úr! Párommal évek óta szeretnénk kisbabát, és mivel nem jött össze, így elkezdtünk utánajárni a dolgoknak. Voltam hormon profil...
Cipralex 10 mg terhesség
Tisztelt Doktor Ur! A probléma a következő lenne,babát szeretnénk a férjemmel,de sajnos én pánikbeteg vagyok.Napi 1 szem Cipralex 10mg os tablettát...
Hormonpanel-teherbeesés
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 8 hónapja próbálkozunk a babával, eddig sikertelenül! Tegnap csináltattam az első ciklus 3-5 napos hormonpanelt, aggódom az...
Vérvétel elemzése
Jó napot! Bettina vagyok és több mint 1 éve probálkozunk a teherbeeséssel eddig sikertelenül.Van már gyermekünk mindkettönknek.Még a virus járvány...
Babatervezés
Tisztelt Doktor Úr! Férjemmel úgy döntöttünk, hogy elérkezett a gyermekvállalás ideje. Pár napja hagytam abba a fogamzásgátló szedését. Ditinell...