Encepur Junior mellékhatásai

Kisfiam 2 éves. Kedden kapta meg az Encepur Junior védőoltást. Pénteken 38 C fokos láza volt, szombat estére már 40 C-os láza lett. A lázcsillapítók hatékonyak. A kérdésem: okozhatja-e a védőoltás a magas lázat, így 3-4 nappal az oltás beadását követően, vagy más lehet a probléma. Egyéb tünete nincs.

Legfrissebb cikkek a témában

Svábhegyi Gyógyintézet válasza védőoltás témában

Kedves Szülő!

Az Encepur Junior oltás általában nem okoz lázat, hőemelkedés szokott előfordulni. Három napon túli, főleg ilyen magas láz nem tulajdonítható az oltásnak. Minél előbb keresse fel gyermekorvosát vagy intézményünket, a láz okának tisztázására.

Üdvözlettel:

Dr. Hacsek Gábor Ph.D

gyermekorvos

Svábhegyi Gyógyintézet

Bejelentkezés: a 06-20-500-2500 telefonszámon, illetve a www.svabhegy.eu oldalon

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 09., 22:24; Megválaszolva: 2012. június 11., 20:06
Kérdések és válaszok: Gyermekgyógyászati betegségek
Kiságy, kutacs
Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! 6 hónapos kisbabám kutacsával kapcsolatban szeretném kérdezni. Lejjebb eresztettük a kiságyat, így kikerült belőle...
Csomók lágyék hajlatban
Kedves doktornő! Kislányom 6 éves és pár napja felfedeztem nála lágyékhajlatban 3 borsónyi méretű csomót . Ami nem tudom hogy eddig ott volt e de...
Covid után influenza védőoltás
Üdvözlöm Kedves Doktornő! Érdeklődnék, hogy egy egy napos enyhe lefolyású covid fertőzés után 12 nappal, megkaphatja e a kisfiam a 4 komponensű...
Bekakilás /tejallergia?
Tiszelt Doktor Úr! Fiammal (6 éves lesz) nyáron voltunk kórházban fulladás miatt, asztmát állapítottak meg nála. kontrollon végeztek nála...
C vitamin gyereknek
Kedves Doktor Nő/Doktor Úr! 6 éves kisfiam lassan egy éve napi 500 mg C vitamint kap a gyerekorvosunk javaslatára. A kérdésem az lenne, hogy nem...