mi lehet a baj? Lányom széklete véres, de a tesztek negatívak

Lányom székletével kocsonyásszerű anyag távozik enyhén véres.Korábban dalacin c gyógyszert szedett a foga miatt.Ez az állapot 1 hónapja áll fenn természetesen az antibiotikumot már nem szedi.Fájdalma nincs napi max 2 szer van széklete.Volt vér és székletvizsgálat mindkettő negatív.Kérdésem hogy akkor mi lehet a baj? Köszönöm válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza nyákos széklet témában

Tisztelt Kérdező!

Az antibiotikus kezelést követően kialakulhat vastagbél-gyulladás, melynek lehet tünete a véres széklet. Mindenképpen tartsanak egy probiotikus kúrát a jótékony baktérium flóra visszaállítása érdekében, és amennyiben ezt követően sem változnak a panaszok, akkor gasztroenterológiai kivizsgálás szükséges.

Tisztelettel:

dr. Székely Zsuzsanna

Svábhegyi Gyógyintézet

www.svabhegy.eu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. április 27., 19:40; Megválaszolva: 2012. május 08., 11:58
Kérdések és válaszok: Gyermekgyógyászati betegségek
Kiságy, kutacs
Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! 6 hónapos kisbabám kutacsával kapcsolatban szeretném kérdezni. Lejjebb eresztettük a kiságyat, így kikerült belőle...
Csomók lágyék hajlatban
Kedves doktornő! Kislányom 6 éves és pár napja felfedeztem nála lágyékhajlatban 3 borsónyi méretű csomót . Ami nem tudom hogy eddig ott volt e de...
Covid után influenza védőoltás
Üdvözlöm Kedves Doktornő! Érdeklődnék, hogy egy egy napos enyhe lefolyású covid fertőzés után 12 nappal, megkaphatja e a kisfiam a 4 komponensű...
Bekakilás /tejallergia?
Tiszelt Doktor Úr! Fiammal (6 éves lesz) nyáron voltunk kórházban fulladás miatt, asztmát állapítottak meg nála. kontrollon végeztek nála...
C vitamin gyereknek
Kedves Doktor Nő/Doktor Úr! 6 éves kisfiam lassan egy éve napi 500 mg C vitamint kap a gyerekorvosunk javaslatára. A kérdésem az lenne, hogy nem...