Allergia, orrvérzés!

Tisztelt Dr. Úr/ Nő!

Allergiával kapcsolatban szeretnék kérdezni. Pár éve allergiás tüneteim vannak, de az eddig kipróbált gyógyszerek nem enyhitették azokat és a rendszeres orrfújástól többször is vérzik az orrom. Azt szeretném megtudni, hogy van - e valami hatásos megoldás akár az allergiás tünetek enyhítésére, akár az orrvérzésre? Van esetleg valami olyan orrcsepp, vagy más készítmény, ami erősíti az ereket?

Válaszát előre is köszönöm!

WEBBeteg szakértő válasza allergia orrvérzés témában

Kedves Kérdező!

A Rutascorbin nevű szer hatóanyagai erősítik az érfalat. De a végeles megoldást az allergiás panaszok hatékony kezelése jelentené. Ehhez sokféle szájon át szedhető szer, orrcsepp, orrspray áll rendelkezésre.

Legjobb az lenne, ha olyan szakorvost keresne fel, aki fül-orr-gégész és allergológus szakorvos egyszemélyben.Üdvözlettel: Dr. Piros Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
Dr. Piros Zsuzsanna
Kérdés: 2009. július 15., 13:24 ;Megválaszolva: 2009. július 15., 13:24
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
Véres köpet, idült pharyngitis
Véres köpet miatt fordultam fül-orr gégészeti szakrendeléshez. Diagnózis: idült pharyngitis a garatban, gége magasságában babszemnyi duzzanat....
Torokprobléma
Tisztelt Dr Zaránd Rajmund A tanácsára lenne szükségem...ősszel mindig felerősödik a refluxom. Érzem a forró gőzt a torkombannsokat kapar a torkom...
Elhúzodó torokfájás
Tisztelt Doktorúr! A panaszom az lenne, hogy már 4 hete torokfájdalom és köhögés áll fent nálam. Van két negatív covid gyorstesztem és 2 hete...
Orrmelléküreg - CT, CBCT, vagy MRI?
Tisztelt Doktor Úr! Egy felső fog kihúzása utánjavasolta a szájsebész, hogy mennyek tovább füll-orr-gégészeti ellenőrzésre arc üregi ciszta...
Mandula gyulladás
Tisztelt Doktor Úr! 3-4 hónapja kb háromszor gyulladt be a mandulám amit nyilván antibiotikummal kezeltem, csak furcsának tartom hogy előtte alig...