Homloküreg gyulladásról van-e szó?

Harmadik hete náthás, estére lázas állapotba kerül a férjem. ACC-t Coldrex-et, Rubofent szedett, de nem javul az állapota. Homlokát bal oldalon fájlalja, azonban gyógyszer hatására elmúlt (Advil ultra) Mivel és hogyan kezeljük, vagy kúráljuk, hogy kilábaljon belőle. 71 éves, cukorbetegről van szó, aki egyszerűen nem szeret orvoshoz járni. Válaszát, tanácsát köszönettel fogadom [email protected]

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a nétha témában

Kedves Kérdező!

Ilyen hosszan fennálló lázas állapot, főleg idős, cukorbeteg esetén mindenképpen szakorvosi ellátást igényel! Antibiotikus kezelést!
Az advil-ultra és a többi alkalmazott szer abban az értelemben kifejezetten ártlamas, hogy a panaszok, tünetek elfedése révén a kóros állapot fenntartását, sőt előrehaladását segíthetik.
A cukorbetegség fertőzéses kórképek rizikófaktora! Szövődményekre is hajlamosít!
Keressék fel a családorovst, fül-orr-gégész szakorovost!

Üdvözlettel: Dr. Piros Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 01., 21:50; Megválaszolva: 2011. október 04., 12:32
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
5,5 éves kisfiú tikk
Tisztelt Doktor Úr! Múlt héten tettem fel egy kérdést 5,5 éves kisfiammal kapcsolatban. Orrkagyló duzzanata van, az okát nem tudni, mometozan sandoz...
Ciripelo hang
Tisztelt Doktor Ur! Estenként a bal fülembe ciripelo magad hangokat hallok válltakozva, tehat nem konstans vegig hanem egyszer szol aztan nem! Mi...
Orrdugulás
Kedves Doktor Úr! 5 és fél éves kisfiamnak októberben erős, sűrű sárgas orrfolyása volt, láza, egyéb problema nem volt. A szokásos módon...
Hólyag a torkomban
Tisztelt Doktor Úr! Folyamatosan visszatèrő torokfàjàsom volt december elejètől. Karàcsony előtt fehèr foltokkal, kaptam antibiotikumot. Azt...