Mandullagyulladás

Tisztelt Dr.Úr! Heveny mandulagyulladásom volt, amire Augmentint szedtem 1 hétig és cataflamt a fájdalomra. A antibiotikum szedése közben elmúltak a panaszaim, de miután elfogyott a gyógyszer ismét visszatért a fájdalom és megjelentek a fehér foltok a mandulámon úgy 4 napja.Bár már nem olyan erősen fáj mint azelőtt. Már próbáltam septofort tabletát, tantum verde sprayt. Mégse érzem hogy javulna a helyzet. Mit tanácsolna? Köszönöm előre is a válaszát!

Dr. Zaránd Rajmund válasza mandulagyulladás témában

Tisztelt Hölgyem!

A fehér foltok a mandulán önmagukban nem betegség, de ha emellett a nyálkahártya lobos, láza, fájdalma van, akkor valószínűleg ismét szükséges antibiotikum szedése, melyhez viszont orvosi vizsgálat lesz szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 18., 20:27 ;Megválaszolva: 2016. január 18., 21:48
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
Tüszős mandulagyulladás
Tisztelt Doktor Úr! 28 éves nő vagyok, egészséges, egyéb gyógyszert nem szedek, korábban nem volt tüszős mandulagyulladásom. Az első panaszok...
Mi lehet a baj?
Tisztelt doktor nő/ úr! 17 éves fiatal ember vagyok! Tavaly szeptemberben kezdődött mindnen. Elkezdtem köhögni ekkor elmentem háziorvoshoz aki...
Duzzadt nyirokcsomó
Üdvözlöm! Az a problémám, hogy egy éve rendszeresen visszatérő tüszős mandulagyulladásom van. Egy év alatt kb. 6x volt. Azelőtt sosem volt ez...
Mandulagyulladás
Tisztelt Doktornő! Heveny mandulagyulladásom volt, lázzal orrfolyással.Nem bírtam nyelni. Antibiotikumot szedtem rá 1 hétig. Miután abbahagytam a...
mandulagyulladás
Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszát. Még annyit hozzátennék, hogy gyomortükrözésen voltam, gégészhez is járok három havonta, mindent...