Tejfogak

Kedves Webdoktor! A lányom 4 éves. A múlt héten betegség miatt antibiotikumot kellett szednie.Ospen 750-et.Naponta 3-szor 8 óránként. Az egyik éjszakára esett. Azt vettem észre a napokban, mintha a fogai sárgára színeződtek volna, néhol foltokban.Lehet ez az antibiotikumtól? Hogyan kezeljem, tisztítsam? Válaszát köszönöm.Jutka.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Balogh Andrea válasza Tejfogak témában

Kedves Kérdező!

A gyógyszer mellékhatásai között ez nem szerepel, de időnként tapasztalunk ilyet. Azt javaslom vigyék el a kislányukat egy gyermekfogászhoz. Fogmosáshoz addig is az Elmex fogkrémet javaslom.

Tisztelettel: Dr. Balogh Andrea gyermekorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 17., 22:34; Megválaszolva: 2011. január 19., 18:37
Kérdések és válaszok: Fog- és szájbetegségek
Hólyagok a torokban
Tisztelt Doktor úr! 6.hetes kismama vagyok. Egy olyan problémam lenne, hogy kb 2 hete a torkomban hólyagok jelentek meg, nem gennyes, nem fehér. Inkabb...
Ajak jobb oldali része, áll...
4 napja kezdett el zsibbadni a nyelvem ,száján belső jobb oldala. Ez már nem zsibbadni most ajkak jobb része már alatta állcsúcsig állam van zsibvada...
Fogszabályozás műtét előtt?
Tisztelt Doktornő! Tisztelt Doktor Úr! 12 éves fiam felső fogsoránál a kettes és a hármas fog összetorlódott, csúnyán egymás mögött bújt ki....
Fogászati műtét előtt
Érdeklődöm, hogy fogászati jellegű, altatásban végzett műtétet megelőzően mikor szabad alkoholt inni. Előtte 2-3 nappal lehet még bort, pezsgőt...
Genny pukli a szem alatt
Tisztelt doktor Úr! Fogyulladás miatt tegnap arra keltem fel,hogy bedagadt a jobb oldali arcom, mivel ez vasárnap történt,és a környeken nincsen...