Fogászati kezelés

Kedves Doktor Úr! Az alábbi kérdésre szeretnék válasz kapni.2018 júniustól pitvarfibrillációt diagnosztizáltak, mellette magas vérnyomás betegségem is van. Betegségem miatt Pradaxa 150 mg , Propafenon Al. 300 mg, Bisoprolol Sandoz 5 mg. továbbá egyéb vérnyomás csökkentőket szedek. Emellett Glaukomát állapítottak meg mindkét szememen. A propafenon Al 300 mg gyógyszer tájékoztatóban azt olvastam, hogy helyi érzéstelenítés esetén Lidocain nem használható. Az lenne a kérdésem, hogy fogászati kezelés esetén milyen érzéstelenítőt lehet használni a felsorolt gyógyszerek és betegségeim esetében. Az általam felkeresett fogorvos nem tudott választ adni kérdésemre. Köszönöm szíves válaszát.

Dr. Volom András válasza glaukóma témában

Kedves Látogatónk!

Semmilyen olyan szer nem adható, amiben adrenalin van. A legtöbb érzéstelenítőbe tesznek, hogy a hatásuk tovább tartson. A helyzetet bonyolítja, hogy a Lidocain ismertetőjében semmi infó nincs a glaukómáról, mint ellenjavallatról. Hozzáteszem hogy a neten elérhető propafenon AI 300 ismertetőben sem találtam semmit erre nézve.Sajnos nem tudok segíteni. Üdv: Dr. Volom András

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. április 03., 20:25 ;Megválaszolva: 2019. április 07., 16:47
Kérdések és válaszok: Fog- és szájbetegségek
Gyökérkezelés reális ára?
Jó napot Volt egy megkezdett gyökérkezelésem nem tudom pontosan melyik fogat és hogyan csinálták (mellékeltem a papíromról egy képet) Összesen 39...
Gyulladt íny
Tisztelt Doktornő, Azzal a kerdessel fordulnek Önhöz,hogy pár eve a felso 6 fogam megcsinaltattam egy serules miatt, miert a jobb szemfog es metszom...
íny kérdés
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném kérdezni, hogy a csatolt fotón az ínyen látható dolog az mi lehet? Több helyen is látok ilyet a...
Piros folt a szájban
Tisztelt Doktornő! Körülbelül 3-5 hónapja piros a torkom voltam háziorvosnál és fül orr gégészeten is! Mindkét helyen azt mondták nem kóros....
Szájüreg erek látszodása
Jónapot! Napokban elkezdett fájni a torkom és észre vettem hogy a nyelvem alján és a torkom hátulján is látszodnak az erek valamint a szájpadlásom...