A hólyagok a nyelvemen a Dalacin hatása?

Dalicin 300-at szedtem 5 napig napi 1200 mg-ot. Azóta eltelt egy hét és a nyelvem hátsó részén piros pici hólyagok jelentek meg.Háziorvos szerinte nem lehet utólagos mellékhatás, a fogorvos szerint pedig a gyógyszer mellékhatása.Ecsetelőt írt föl és Meridol szájvizet javasolt.Kérdésem az lenne hogy önnek mi a véleménye mi lehet ez?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Éva válasza hólyagok a nyelven témában

Kedves Kérdező!

A szájüreg tartalmaz gombákat, melyek a normál flórához tartoznak. Antibiotikum hatására az egyensúly megbomlik és a gombák elszaporodhatnak. Használja nyugodtan a javasolt ecsetelőt és szájvizet!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. szeptember 05., 11:35; Megválaszolva: 2012. szeptember 08., 22:49
Kérdések és válaszok: Fog- és szájbetegségek
Hólyagok a torokban
Tisztelt Doktor úr! 6.hetes kismama vagyok. Egy olyan problémam lenne, hogy kb 2 hete a torkomban hólyagok jelentek meg, nem gennyes, nem fehér. Inkabb...
Ajak jobb oldali része, áll...
4 napja kezdett el zsibbadni a nyelvem ,száján belső jobb oldala. Ez már nem zsibbadni most ajkak jobb része már alatta állcsúcsig állam van zsibvada...
Fogszabályozás műtét előtt?
Tisztelt Doktornő! Tisztelt Doktor Úr! 12 éves fiam felső fogsoránál a kettes és a hármas fog összetorlódott, csúnyán egymás mögött bújt ki....
Fogászati műtét előtt
Érdeklődöm, hogy fogászati jellegű, altatásban végzett műtétet megelőzően mikor szabad alkoholt inni. Előtte 2-3 nappal lehet még bort, pezsgőt...
Genny pukli a szem alatt
Tisztelt doktor Úr! Fogyulladás miatt tegnap arra keltem fel,hogy bedagadt a jobb oldali arcom, mivel ez vasárnap történt,és a környeken nincsen...