Fogászati implantátum

Alsó (3.) fog helyére kaptam implantátumot. Fúrás közben hirtelen éles fájdalmat éreztem. 2 hete az állkapcsom alatt diónyi kőkemény dudor van, az alsó ajkam fele zsibbadt, érzéketlen. 4 doboz antibiotikum, 2 csomag fájdalomcsillapítón vagyok túl. Szeretném kérdezni, mi történhetett, mik a kilátásaim? Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Varga Éva válasza a fogászati implantátum témában

Kedves Kérdező! Kisebb duzzanat kialakulása a műtét után természetes és néhány napon belül felszívódik. Az ajak zsibbadását, érzéketlenségét idegsérülés okozhatja, aminek gyógyulása hetekig is elhúzódhat. B vitamin komplex szedésével gyorsíthatja a folyamatot.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 07., 11:33; Megválaszolva: 2011. november 12., 15:46
Kérdések és válaszok: Fog- és szájbetegségek
Hólyagok a torokban
Tisztelt Doktor úr! 6.hetes kismama vagyok. Egy olyan problémam lenne, hogy kb 2 hete a torkomban hólyagok jelentek meg, nem gennyes, nem fehér. Inkabb...
Ajak jobb oldali része, áll...
4 napja kezdett el zsibbadni a nyelvem ,száján belső jobb oldala. Ez már nem zsibbadni most ajkak jobb része már alatta állcsúcsig állam van zsibvada...
Fogszabályozás műtét előtt?
Tisztelt Doktornő! Tisztelt Doktor Úr! 12 éves fiam felső fogsoránál a kettes és a hármas fog összetorlódott, csúnyán egymás mögött bújt ki. A...
Fogászati műtét előtt
Érdeklődöm, hogy fogászati jellegű, altatásban végzett műtétet megelőzően mikor szabad alkoholt inni. Előtte 2-3 nappal lehet még bort, pezsgőt...
Genny pukli a szem alatt
Tisztelt doktor Úr! Fogyulladás miatt tegnap arra keltem fel,hogy bedagadt a jobb oldali arcom, mivel ez vasárnap történt,és a környeken nincsen...