• Menstruációs gond

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor nő! Körülbelül fél órával ezelőtt írtam Önnek levelet. "Kedves Doktor nő! 17 éves lány vagyok és párkapcsolatban élek. Fogamzásgátló tablettát szedek, ami rendszerezte a menstruációmat. Ám most késett egy napot a menstruációm és eddig még csak barna folyás jelentkezett pedig már a harmadik menstruációs napnál tartok. Eleinte nem estem kétségbe hiszen a menstruációm előtt mindig barna folyás jelentkezett, de most még így a harmadik nap után is csak nagyobb mennyiségű barna folyásom van. A fogamzás gátló tablettára mindig figyelek, hogy időben vegyem be. Még sose hagytam ki egy napot se. Mi lehet a probléma? Miért csak a barna folyás jelentkezik? Válaszát előre is köszönöm." Ezek szerint "babagond" is lehet a dologban? TRI-REGOL figamzásgátlót szedek, és ennél a gyógyszernél a szünetekben is kell szedni placebo vörös színű tablettákat. Akkor mennyek el orvoshoz ha a 7 vörös tabletta elfogyott, vagy ha a menstruációs időmnek le kellene, hogy teljen? A menstruációm a szünetem 3. napján szokott jelentkezni, szóval ma szedem be az utolsó vörös tablettát. Mit tegyek? Mindenképpen mennyek el holnap orvoshoz? "Babagond" lehet a baj oka?

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Elképzelhető terhesség, hiszen egyik védekezési módszer sem 100%-os. Ha a placebo tabletták szedése alatt egyáltalán nincs bő menses, friss teszttel keresse fel nőgyógyászát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. augusztus 17., 12:29; Megválaszolva: 2011. augusztus 18., 08:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr/Nő illetve Úr! A kérdésem az lenne,hogy: 6hónapja szedtem a fogamzásgátló tablettát, de abba hagytam mert elutaztam külföldre és sajnos itthon maradt..1 hónap maradt ki.a kérdésem hogy mikor kezdhetem ujra szedni ahogy néztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem a Jangee fogamzasgátlót, és figyelmetlenségből az elmúlt hetekben egy napon két fogamzásgátló tablettát vettem be egy helyett. Ezt csak akkor vettem észre mikor az utolsó tablettát kellett volna bevenni, és...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2 és fél héttel ezelőtt terhességmegszakításon estem át. Azóta minden rendben van, megfelelően gyógyulok. Múlt este párommal az előzetes tilalom ellenére szexuális kapcsolatom volt. Pár másodperc aktus után...
        Tiszteletem! Egy olyan egyszeru kerdesem lenne, hogy a “teljes” vedelem erdekeben fokoznam az ovszer (Masculan Pur feherszinu) hatekonysagat azzal, hogy sikositonak a contragelt es/vagy caya gelt hasznalnek. Ez a ket keszitmeny nem tesz kart az ovszer...
        Tisztelt Doktor úr! Zinnat 500-at kellett volna szednem 5 napig napi kettőt ( 10 szem) 6 szem után kiderült hogy allergiés vagyok rá, semmi komoly nem történt kicsit kiütéses lett az arcom de calciumtol és claritintől 2-3 nap alatt helyre jött....
        Ha elvileg a 7 tabletta mentes napon is ugyan úgy tart a gyógyszer hatása akkor az miert más vagy kockázatosabb ha elfelejt bevenni valaki 1-2 tablettát?
        Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor hánytam, így a tájékoztató szerint a gyógyszernek nem volt ideje felszívódni. A tablettát nem...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés