• Gyógyszerváltás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Szakértő! Négy hónapja szedem a Dienille nevű fogamzásgátlót. A menstruációm első napjától kezdtem el szedni és már az első szem bevétele után csökkent a vérzésem mennyisége. Kétszer indokoltan(antibiotikum szedése,elfelejtett tabletta) nem tartottam gyógyszerszünetet, de viszont a másik két alkalommal mikor megjött a vérzésen csak nagyon minimálisra csökkent. Szinte csak 1-2 nap tartott és főként csak barnáztam tőle, pedig olyan görcseim voltak mintha rendesen menstruálnék. Mitől lehet ez? Lehetséges, hogy nem ez a megfelelő gyógyszer számomra, váltanom kéne? Előre köszönöm válaszát!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! A probléma oka lehet a hosszas fog. gátló szedés szünet nélkül, de a vérzés jellegének megváltozása miatt érdemes tesztet csinálnia, mert terhesség gyanúja is felmerül.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. július 15., 15:52; Megválaszolva: 2011. július 18., 15:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr/Nő illetve Úr! A kérdésem az lenne,hogy: 6hónapja szedtem a fogamzásgátló tablettát, de abba hagytam mert elutaztam külföldre és sajnos itthon maradt..1 hónap maradt ki.a kérdésem hogy mikor kezdhetem ujra szedni ahogy néztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem a Jangee fogamzasgátlót, és figyelmetlenségből az elmúlt hetekben egy napon két fogamzásgátló tablettát vettem be egy helyett. Ezt csak akkor vettem észre mikor az utolsó tablettát kellett volna bevenni, és...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2 és fél héttel ezelőtt terhességmegszakításon estem át. Azóta minden rendben van, megfelelően gyógyulok. Múlt este párommal az előzetes tilalom ellenére szexuális kapcsolatom volt. Pár másodperc aktus után...
        Tiszteletem! Egy olyan egyszeru kerdesem lenne, hogy a “teljes” vedelem erdekeben fokoznam az ovszer (Masculan Pur feherszinu) hatekonysagat azzal, hogy sikositonak a contragelt es/vagy caya gelt hasznalnek. Ez a ket keszitmeny nem tesz kart az ovszer...
        Tisztelt Doktor úr! Zinnat 500-at kellett volna szednem 5 napig napi kettőt ( 10 szem) 6 szem után kiderült hogy allergiés vagyok rá, semmi komoly nem történt kicsit kiütéses lett az arcom de calciumtol és claritintől 2-3 nap alatt helyre jött....
        Ha elvileg a 7 tabletta mentes napon is ugyan úgy tart a gyógyszer hatása akkor az miert más vagy kockázatosabb ha elfelejt bevenni valaki 1-2 tablettát?
        Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor hánytam, így a tájékoztató szerint a gyógyszernek nem volt ideje felszívódni. A tablettát nem...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés